شورای-اسماعیلیه-های-افغانستان-ازحنیف-اتمر-اعلام-حمایت-کرد

حزب پیوند ملی و شورای اسماعیلیه های افغانستان در پیوند به حوادث اخیر، خواستار ادامه کار محمد حنیف اتمر به عنوان مشاور شورای امنیت ملی گردیده و از معترضان خواسته که حرکت شان باعث آزار و اذیت مردم نشود.

به گزارش افغان نیوز:  سید منصور نادری رهبر حزب پیوند ملی امروز پنج شنبه (18جوزا) ابراز داشت که در روز های اخیر شهر های کشور به خصوص کابل شاهد حوادث ناگواری بوده است.

وی  گفت که در زمان وقوع حمله خونین کابل، که هفته گذشته رخ داد، در کنار سایر افغان ها، 25 شهروند اسماعیلیه کشته و نزدیک به 100 تن دیگر شان زخم برداشته اند.

آقای نادری تصریح کرد که در چنین شرایط حساس باید همه مردم افغانستان در کنار هم ایستاده و اتحاد و یک پارچه گی خویش را از دست ندهند.

به باور وی؛ در روز های اخیر بیشتر دشمنان داخلی و خارجی افغانستان در کمین هستند تا نظام از بین رفته و آنها به اهداف شان نایل شوند.

سید منصور نادری، ابراز داشت که اعتراضات مدنی و انتقاد مسالمت آمیز از حکومت حق هر شهروند است، اما نباید این اعترضات باعث آزار و اذیت سایر افراد گردند.

او گفت که  از بین رفتن نظام به سود هیچ فرد و جریان سیاسی نیست و تنها آب به آُسیاب دشمن میریزد.

نادری در قسمت دیگر از سخنان خویش از محمد حنیف اتمر مشاور شورای امنیت ملی افغانستان به نیکی یاد کرده و وی را یک فرد مسئول دانست.

به گفته نادری، آقای اتمر یک فرد با ارزش های دینی و افغانی است که برای تامین امنیت کشور تلاش میکند.

قابل ذکر است که از خواسته های اصلی معترضان در شهر کابل که خیمه های تحصن برپا کرده اند، برکناری محمد حنیف اتمر است.

گذشته از آن حزب جمعیت اسلامی افغانستان نیز چند روز قبل اعلام کرد که باید مشاور امنیت ملی برکنار شود و مسئولان سایر نهاد های دولتی نیز تغییر کنند.

مشاور شورای امنیت ملی در گذشته بار ها از سوی افراد متفاوت به حمایت از گروه های تروریستی به ویژه داعش متهم شده است.

شورای اسماعیلیه های افغانستان ازحنیف اتمر اعلام حمایت کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد