شورای-امنیت-تهدیدات-امنیتی-در-کشور-را-آسیب-شناسی-کرد

شورای امنیت ملی در مورد آسیب شناسی تهدیدات امنیتی کشور بحث کرده و نهاد های نظامی را مسئولیت داد تا در عرصه جلوگیری از بروز تهدیدات برنامه هایشان را درست عملی نمایند.

به گزارش افغان خبر: جلسه شورای امنیت ملی تحت ریاست محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور روز سه شنبه (31سنبله) در ارگ دایر گردید.

در این جلسه، وزرای سکتور دفاعی و امنیتی، گزارش وضعیت امنیتی کشور بویژه ولایات (هلمند، ارزگان، ننگرهار، بغلان، کندز و کنر) را ارایه کردند.

مسئولین امنیتی عملیات های اخیر نیروهای دفاعی و امنیتی کشور را پر دستاورد خوانده و از تلاش های این نیروها در زمینه دفع تهدیدات دشمن، حملات هراس افکنان برای بهبود وضعیت امنیتی، ستایش نمودند.

همچنان برنامه آسیب شناسی تهدیدات امنیتی کشور مورد بحث قرار گرفت.

شورای امنیت ملی بیشتر ساختن تلاش های مؤثر ارگان های دفاعی و امنیتی کشور را در راستای جلوگیری از بروز تهدیدات تروریستی امر حتمی دانسته است.

در این جلسه به ارگانهای ذیربط هدایت داده شد تا پلان های خویش را در سطوح استراتیژیک و تاکتیکی به صورت منظم و سیستماتیک عملی ساخته و درین زمینه هماهنگی لازم را بین ارگانهای ذیربط ایجاد نموده و همکاری هر چه بیشتر و همه جانبه مردم را جلب نمایند.

شورای امنیت ملی برنامه تمدید زمانی مالیه دهی وسایط زرهی ایمنی فاقد اسناد گمرکی را مورد تأیید قرار داد و به ادارات ذیربط هدایت داد تا در زمینه راجستر وسایط یادشده و طی مراحل پروسه مالیه دهی آنها طی مدت زمان تعیین شده، اقدامات لازم نمایند.

شورای امنیت تهدیدات امنیتی در کشور را آسیب شناسی کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد