شورای-امنیت-ملی؛-آمادگی-جنگ-در-سال-آینده-را-بررسی-کرد

در جلسه شورای امنیت ملی کشور در مورد آمادگی ارگان های دفاعی و امنیتی برای مبارزه با مخالفان مسلاح را در سال پیش رو بررسی کرد.

به گزارش افغان نیوز: جلسه شورای امنیت ملی تحت ریاست محمد اشرف غنی، رئیس جمهور کشور شام گذشته در ارگ  برگزار گردید.

 ابتدا وضعیت هفته‌وار امنیتی کشور مورد بررسی قرار گرفت و رئیس جمهور، در کنار استماع گزارش سکتورهای دفاعی و امنیتی، از استواری و پایمردی نیروهای شجاع و دلیر کشور ستایش به‌عمل آورده، روحیه دفاعی و رزمی نیروهای امنیتی کشور را ستود.

 رئیس جمهور غنی، از نام‌گذاری و تجلیل روز نهم حوت به‌عنوان روز ملی نیروهای امنیتی و دفاعی، تقدیر نموده و نیروهای دفاعی و امنیتی را، قهرمانان واقعی مردم و کشور دانست.

 جلسه، به ادامه استماع گزارش و قدردانی بی‌شایبه از فداکاری و جان‌بازی قوای مسلح کشور، دست‌آوردهای اولویت‌های کمپاین زمستانی ۱۳۹۵ را مثبت ارزیابی نموده و از ‌انگیزه‌های رزمی و دفاعی، پلان‌های عملیاتی، اولویت‌بندی‌های مفید در تامین امنیت، تفکیک نقاط ضعف و قوت دشمنان صلح و ثبات و همچنان توانمندی فزیکی و روحی نیروهای دفاعی و امنیتی کشور به‌نیکویی یاد کرد.‌

 در پایان جلسه، آماده گی ارگان های دفاعی و امنیتی برای سال ۱۳۹۶مورد مطالعه قرار گرفت و باتوجه به‌فرصت‌های موجود، شورای امنیت ملی در رابطه به اهداف، برنامه‌ها، چالش‌ها و پیامدهای پیشبینی‌شده، هدایات لازم را صادر نمود.

شورای امنیت ملی؛ آمادگی جنگ در سال آینده را بررسی کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد