شکایت-مردم-لوگر-از-بی-توجهی-رییس-جمهور-غنی

شماری از بزرگان ولایت لوگر با ابراز نگرانی می گویند؛ باوجودی که رییس جمهور غنی از لوگر می باشد، اما مردم این ولایت از هر ناحیه رنج می برند.

به گزارش افغان نیوز: آصف صدیقی، معاون دوم مجلس سنا، امروز یک شنبه(14، اسد) گفت که مردم لوگر با مشکلات امنیتی و انکشافی مواجه اند و حکومت در چندین سال، کارهای باید و شاید را انجام نداده است.

از سوی هم عبدالرحمن یکی از بزرگان ولایت لوگر گفت که مردم از دولت میخواهند تا به کم کاری های مسوولین ادارات در این ولایت خاتمه دهد.

عبدالبصیر باشند ولایت لوگر گفت؛ ولایت لوگر یک ولایت زراعتی می باشد که محصولات آن به کشور پاکستان صادر می گردد، بنابراین نیاز به اعمار جوی و آبگردان دارد و حکومت باید در این زمینه توجه جدی نماید.

در همین حال، مجیب الرحمن کریمی، وزیر احیا و انکشاف دهات تاکید داشت که ما در حد توان به مشکلات مردم رسیدگی می کنیم و بودجه انکشافی ولایت لوگر در سال جاری 2.4 میلیون دلار می باشد که بیش‌ترین توجه وزارت به اعمار سرک ها بوده است.

وی افزود؛ دروازه وزارت احیا و انکشاف دهات به روی همه شهروندان باز بوده و مردم هر وقت احساس نا عدالتی کنند، می‌توانند شکایت نمایند. اما مردم باید در قسمت عملی سازی پروژه های با کیفیت و نگهداری آن، مسوولیت داشته باشند.

این درحالی است که چندی پیش، محمداشرف غنی، رئیس جمهور کشور در رأس یک هیأت بلند پایۀ دولتی برای ارزیابی وضعیت امنیتی و افتتاح "انتقال لین برق" به ولایت لوگر سفر کرده بود.

 

شکایت مردم لوگر از بی توجهی رییس جمهور غنی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد