صالح-آدم‌کش-باید-کشته-شود

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید: آدم‌کش باید کشته شود؛ زیرا نظر سنجی نشان می‌دهد که این اقدام محتمل قوه قضاییه حمایت اکثریت قاطع و واضح ملت را با خود خواهد داشت.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری، امروز یک‌شنبه(۶، دلو) در صفحه فسبوک‌اش نوشته است که جلسه امروز تمرکز روی تطبیق هدایات و طرح های مقام ریاست جمهوری داشت و آن عبارت از این که لوی سارنوالی هرچه زود تر با نهاد های امنیتی بخاطر صفر سازی نقایص در دوسیه تروریستان ومجرمین نزدیک شود.  
وی همچنان می‌گوید که در بخش مرور دقیق و مورد به مورد از تمام دستگیر شده گان که مستقیم در بمب‌های مقناطیسی و ترور های هدفمند دست دارند؛ پولیس و امنیت ملی هر دو نقش موثر و متمرکز دارند. 

به گفته صالح؛ دیروز در ناحیه چهارم شهر کابل، وقتی سه نفر تروریست در انتظار بودند تا یکی از فعالان مدنی را ترور نمایند، بالفعل با تفنچگه بی صدا و بسیار پیشرفته دستگیر گردیدند. تلاش برای ترسیم شجره سازمانی آنها ادامه دارد تا معلوم گردد که آیا در قضیه ترور قاضی قدسیه و قاضی ذکیه شهید دست دارند یا خیر.

صالح بازهم به مردم اطمینان داد که به‌زودی با ابتکاراتی که آغاز شده است، معضل ماین‌های چسپکی حل می‌گردد. چنانچه که گفته بودیم مشکل بزبزک را حل می سازیم. با ابتکارات تخنیکی از آن تاریخ تا امروز، هیچ تلفات با سلاح بزبزک دشمن صورت نگرفته است. آخرین تلفات که بخاطر غفلت صورت گرفت چند هفته قبل در ولسوالی قره باغ بود، زیرا مسوولین پوسته هدایت و دستور را نادیده گرفته بودند. 

آقای صالح تصریح نمود که تا هیچ سازی ماین‌های چسپکی فقط کمی زمان در میان است تا تدارکات ما انجام یابد. در عین حال، سیستمی بوجود آورده ایم که تروریستان توان فریب دادن قوه قضاییه و ضعیف سازی محضر را ندارند. بازهم خواست همه ای ما در ارتباط به قضایایی که بعد حق العبد آن وضاحت دارد این است که تروریست به اشد مجازات محکوم گردد. 

به گفته وی؛ آدم‌کش باید کشته شود. سروی و نظر سنجی نشان میدهد که این اقدام محتمل قوه قضاییه حمایت اکثریت قاطع و واضح ملت را با خود خواهد داشت.   
این درحالی است که روز گذشته، رییس جمهور غنی وعده سپرد که اگر روزی امرالله صالح از جلسه شش و نیم صبح شانه خالی کرد، من خودم آن‌را ادامه خواهم داد؛ زیرا این فرهنگ نباید انقطاع داشته باشد.

صالح: آدم‌کش باید کشته شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد