صالح-اداره-افغانستان-با-یک-مشت-بی‌سواد-ممکن-نیست

معاون پیشین ریاست جمهوری می‌گوید که ملت به طالبان اعتماد ندارند؛ زیرا اداره افغانستان امروز با یک مشت بی‌سواد عقده‌مند امکان پذیر نیست.

به گزارش افغان نیوز؛ امرالله صالح، معاون پیشین ریاست جمهوری در پیامی به گروه طالبان در صفحه‌ی فیس‌بوکش نگاشته است: «مقاومت ما برای دفاع از حق همه شهروندان افغانستان است. این مقاومت مستقر در پنجشیر است نه برای پنجشیر و به‌خاطر پنجشیر.»

وی افزوده که امروز این دره میزبان همه‌ای کشور و مایه امید برای همه‌ی ملت است که از ظلم، انتقام‌جویی، تعصب، چپاول به مال مردم و تاریک‌اندیشی طالبان فرار می‌کنند. 

صالح با طرح پرسشی از طالبان می‌گوید که اگر ملت ذره‌ای به شما اعتماد دارند پس این موج مردم در مرزهای کشور چرا صف کشیده‌اند؟

آقای صالح نگاشته: «تسلط امروزی شما بر خاک معنای ثبات و پای‌داری تان را نمی‌دهد. ثبات و پایداری نظام استوار به مولفه‌هایی است که گروه شما از آن بسیار دور است. اداره افغانستان امروز با یک مشت بی‌سواد عقده‌مند امکان پذیر نیست.»

این درحالی است که پیش‌ از این، امیرخان متقی، رییس کمیسیون دعوت و ارشاد طالبان در نوار صوتی از مردم پنجشیر خواسته بود که نگذارند آنانی که جنگ می‌خواهند این جغرافیا را ناآرام سازند.

صالح: اداره افغانستان با یک مشت بی‌سواد ممکن نیست

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد