صالح-تروریستان-از-طریق-نصب-پوستر‌ها-معرفی-می‌شوند

معاون اول ریاست جمهوری به سلسله تصمیم‌هایش اعلام نموده که در روز های آینده، اسم و نوع جنایت تروریستان فراتر از لای کتاب‌ها از طریق نصب پوستر‌ها برای مردم معرفی می‌شوند تا در سرکوب شان سهیم بگیرند.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری امروز دو شنبه(5، عقرب) در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است که برای پولیس ملی در کابل چوکات عمل و استراتیژی اقدام بسیار مفصل ایجاد گردیده و اکنون باید به ولسوالی ها رسیده گی شود. این کار عملا آغاز گردید.

وی افزوده است که بسیج ملت در برابر هسته های خوابیده و پنهان تروریزم در شهر و ولسوالی ها باید آغاز گردد.

صالح می گوید: در روز های آینده، عکس تروریستان را که در ولسوالی ها فعالیت دارند وهمچنان آن چهره هایی که قتل های عام را در شهر کابل سازماندهی کرده اند و تا اکنون فکر می‌کردند که اسم وجنایت شان تنها در لای کتاب ها باقی می ماند به مردم از طریق پوستر ها معرفی می‌شوند تا تمام مردم راجع به آنها بدانند و در سرکوب و رد یابی شان سهیم گردند.

معاون اول ریاست جمهوری تصریح نموده که طرح واضح ومشخص برای توانمند سازی مردمانی که زیر تهدید حملات داعش استند به اساس نظریات خودشان ریخته می‌شود تا بتوان در آینده از قتل عام توسط داعش و طالب در ساحات ملکی جلوگیری نمود.  چیزی بنام ملیشه سازی و توزیع اسلحه در برنامه وجود ندارد.

به گفته وی؛ حمایت قاطع در بخش سرکوب تروریزم و جنایات سازمان یافته دوشادوش دولت افغانستان ایستاده استند و نماینده شان در جلسه اشتراک داشت. حمایت آنها بیشتر در اکمال توانایی های تخنیکی خواهد بود. تکنالوژی  عصری در انحصار کشور های پیشرفته است.  ازینرو از  حضور شان استقبال می نماییم.

این درحالی است که معاون اول ریاست جمهوری روز گذشته اعلام نمود که سر از فردا نوعیت پیام دهی ما تغییر می‌کند و توجه موازی و همسان روی بسیج مردم علیه تروریزم طالبانی و داعشی صورت می‌گیرد.

صالح: تروریستان از طریق نصب پوستر‌ها معرفی می‌شوند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد