صالح-عناصر-ضد-نظام-را-از-ساحه-بیرون-می‌سازیم

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید که با توانمند ساختن بی سابقه ولسوال ها باید در زمستان تمام عناصر ضد نظام را از ساحه بیرون سازیم.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون  اول ریاست جمهوری امروز یک‌شنبه(9، قوس) به سلسله نشست‌های "شش نیم صبح" در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است که چهارده تن از ولسوال های کابل از مشکلات در ساحات خود به جلسه شش و نیم گزارش دادند.

وی افزوده است که شنیدن مشکلات حس عجیب ایجاد می‌کند. از یک طرف متوجه میشویم که چه فرصت هایی بخاطر تبنلی و کاهلی از بین رفته و از سوی دیگر چه تشنگی که در وجود مردم بخاطر خدمت است. ما به طرف فرصت هایش بیشتر می بیینیم.

صالح می‌گوید که به نماینده گی از همه، آقای پتنگ از موسهی، سوله مل از بگرامی، شاه محمود ابراهیم خیل از سروبی و عظیم خان از گلدره در این جلسه صحبت کردند. فیصله به این شد که ولسوال ها برنامه استفاده منظم از زمستان را در بعد امنیت و بسیج جامعه تا یک هفته دیگر ترتیب نموده و دوباره در جلسه شش و نیم اشترا نمایند.

معاون نخست ریاست جمهوری گفت که با توانمند ساختن بی سابقه ولسوال‌ها باید در زمستان تمام عناصر ضد نظام را از ساحه بیرون و زمینه را برای‌شان تنگ و در نهایت هیچ سازیم.

به گفته وی؛ اولین بار است که ولسوال‌ها در هماهنگی رخ در رخ با تمام نظام امنیتی کابل قرار می‌گیرند. این انسجام را نه در محور شخص بلکه در محور نهاد ها تقویت خواهیم نمود.

آقای صالح مدعی است که رنج اساسی در بسیاری موارد نبود و کمبود منابع و امکانات نیست بلکه نبود تحرک و ابتکار است. اما این‌بار ما نمی گذاریم که افکار و ابتکارات ولسوال‌ها منجمد باقی بماند؛ زیرا ایجاد تحرک در ولسوالی ها در چارچوب میثاق امنیتی یکی از اهداف و برنامه های اساسی ماست.

این درحالی است که اشرف غنی، رئیس جمهور کشور طی حکمی دستور داده که مبارزه با فساد اداری در کابل به امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری واگذار گردیده است.

صالح: عناصر ضد نظام را از ساحه بیرون می‌سازیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد