صالح-مولوی-انصاری-آلودگی-صوتی-ایجاد-می‌کند

معاون اول ریاست جمهوری در واکنش به اظهارات ضد نظام از سوی مولوی انصاری، روحانی معروف هرات می‌گوید که این گونه‌ حرف‌ها به جز ایجاد آلودگی‌های صوتی هیچ تاثیر دیگری ندارد.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری، امروز شنبه(2، حوت) به سلسله نشست‌های "شش و نیم صبح" نوشته است که ظرف نظام مردم سالار، توان هضم و جذب عظیم دارد.

وی می‌گوید: غوغاهای لحظه‌ای هیچ تاثیری روی پایه‌های اساسی حاکمیت ندارد. آن‌هایی که حرف ضد مردم می‌زنند و بر ضد نظام از بلندگو کار می‌گیرند، دولت در بیست‌متری محل شان تامین امنیت کرده است.

آقای صالح می‌افزاید: این گونه افراد، شب از فشار وجدان با دواهای شدید ضدافسردگی و تابلیت‌های خواب‌آور به خواب می‌روند و فردا عصبی‌تر از دیروز حرف می‌زنند و حرف هایشان به جز از ایجاد آلودگی‌های صوتی هیچ تاثیر دیگری ندارد.

در همین حال، شاه حسین مرتضوی، مشاور رییس جمهور غنی در واکنش به این فتوا در صفحه فسبوک‌اش نوشته است که مردم شریف و بافرهنگ هرات و علمای بزرگوار آن ولایت از حامیان جدی نظام اند. کسانیکه با تروریستان همصدا شده اند در اصل راه خود را از مردم و علمای بزرگوار و اصیل کشور جدا کرده اند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی با نشر تصاویر این مولوی از حکومت می‌خواهند که جلو این افراطی‌ها را بگیرد و به آن‌ها اجازه ندهد که در زیر چتر نظام، برای طالبان کمپاین و نیرو جذب نمایند و فتوای تکفیر صادر نمایند.

این درحالی است که فضل‌الرحمن انصاری، روحانی سرشناس هرات در سخنرانی‌ دیروز جمعه‌اش در مسجد جامع گازرگاه این ولایت، حمایت از نظام را گناه کبیره دانسته و از نیروهای امنیتی خواست که صفوف اردو و پلیس را ترک کنند.

صالح: مولوی انصاری آلودگی صوتی ایجاد می‌کند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد