صالح-وضعیت-امنیتی-را-در-سراسر-کشور-پیگیری-می‌کنم

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید که دیوار های غیر ضروری و بیروکراسی کهنه برداشته شده اند و من وضعیت امنیتی را در سراسر کشور به سهم خویش پیگیری می‌نمایم.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری در صفحه فسبوک‌اش نوشته است که بخاطر استحکام بیشتر امنیت در پایخت کشور، نهاد‌های ولایات همجوار مکلف ساخته شده‌اند تا اقمار گونه به نهاد‌های همتا در مرکز  اطلاع دهند و تهدیدات را بصورت منظم و ساعت وار  شریک سازند. 

وی می‌افزاید؛ دیوار های غیر ضروری و بیروکراسی کهنه که باعث کندی و پیچیدگی در تحلیل و اقدام می‌گردید، برداشته شده اند. من وضعیت امنیتی را در سراسر کشور به سهم خویش پیگیری می نمایم. 

آقای صالح می‌گوید که شجاعت و تعهد نیرو های دفاعی و امنیتی کشور را نمیتوان با الفاط و کلمات ستایش نمود؛ آنچه درین روز ها انجام میدهند از هر دید فراتر از تصور و توقع همه ای ماست.

 صالح همچنان  تصریح کرد که دستاورد‌های پولیس در کابل بی‌سابقه است. در عین حال، هم خط سازی نهاد های ملکی و نظامی و استفاده از کل نیرو بخاطر تغییر روش، موثر و پر نتیجه بوده است. 

معاون اول ریاست جمهوری اطمینان داد که جلسات شش و نیم متوقف نشده و لبخند مردم خستگی ما را دور می‌سازد.

این درحالی است که حیات الله حیات، سرپرست وزارت داخله، تأمین امنیت و تنفیذ قانون در شهر کابل را غیر قابل قبول خوانده و به آمرین حوزه‌ها هدایت داد که در امر مبارزه با زورگویان و قانون شکنان تلاش نمایند.

صالح: وضعیت امنیتی را در سراسر کشور پیگیری می‌کنم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد