صدیقی-خطاب-به-طالبان-واکنش-نیروهای-امنیتی-شدت-می‌یابد

سخنگوی ارگ ریاست جمهوری در واکنش به حمله انتحاری امروز در ولسوالی بگرام ولایت پروان اعلام نموده که هرگاه طالبان به خشونت ادامه بدهند؛ نیروهای امنیتی و دفاعی کشور از نظام و شهروندان این سرزمین، دفاع خواهند کرد.

به گزارش افغان نیوز: صدیق صدیقی، سخنگوی ارگ ریاست جمهوری در واکنش به حمله انتحاری در نزدیکی پایگاه نیروهای امریکایی در ولسوالی بگرام ولایت پروان گفته است که حکومت افغانستان بارها تاکید کرده است، برقراری صلح، آتش بس و پایان خشونت‌ها، خواست‌های همیشه‌گی دولت و ملت افغانستان بوده است".

آقای صدیقی افزوده:" هرگاه طالبان به خشونت ادامه بدهند؛ نیروهای امنیتی و دفاعی کشور از نظام و شهروندان این سرزمین، دفاع خواهند کرد".

نیروهای ناتو مستقر در افغانستان نیز تایید کرده‌اند که انفجاری در نزدیکی پایگاه بگرام رخ‌داده ولی به نیروهای ناتو آسیب نرسیده، اما یک مرکز درمانی در محل به شدت صدمه دیده است.

این درحالی است که شماری از مهاجمان انتحاری، حوالی ساعت 5:50 صبح امروز چهارشنبه (20 قوس) بر قرارگاه نیروهای خارجی در ولسوال بگرام ولایت پروان با استفاده از موترهای بمب‌گذاری شده حمله کردند.

هرچند ساحه رویداد تحت پوشش نیروهای خارجی است و تاهنوز شمار زخمی‌های و کشته شدگان این رویداد مشخص نیست؛ اما برخی رسانه ها گزارش داده است که تاکنون 40 زخمی به شفاخانه‌های ولایت پروان انتفال داده شده و احتمال دارد که در این رویداد شماری نیز کشته شده باشند.

صدیقی خطاب به طالبان: واکنش نیروهای امنیتی شدت می‌یابد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد