طالبان-با-نقض-آتش‌بس-دایمی،-جواب-دندان-شکن-می‌گیرند

سرپرست وزارت امور داخله هشدار داد که اگر تروریستان طالب به دنبال موافقت مقطع‌یی در خصوص کاهش خشونت ها در کشور به آتش‌بس دایمی تن ندهند، با جواب دندان شکن نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان، روبرو خواهند شد.

به گزارش افغان نیوز: مسعود اندرابی، سرپرست وزارت امور داخله، ناوقت روز گذشته در برگزاری مراسم ورکشاپ آموزش‌دهی و مشورتی با قوماندانان امنیه 34 ولایت کشور، گفت که رهبری جدید به پیشرفت‌های چشمگیری در راستای سیستم سازی در این وزارت دست یافته است و اکنون نیاز است این پیشرفت ها در ولایات کشور نیز گسترش یابند.

آقای اندرابی، موافقت مقطع‌یی گروه تروریستی طالبان به کاهش خشونت را مبین حقانیت مردم و نیروهای امنیتی و دفاعی و به ویژه پولیس ملی افغانستان دانست و افزود "امیدواریم تروریستان طالب به دنبال موافقت با کاهش خشونت ها در کشور به آتش‌بس دایمی که داعیه همه مردم افغانستان است تن دهند و در صورتی که این گروه آتش‌بس را نقض کنند، با جواب دندان شکن نیروهای ما که حمایت مشورتی و جنگی نیروهای حمایت قاطع را با خود دارند، روبرو شده و در هر نقطه از کشور که باشند با حملات هوایی و زمینی این نیروها نابود خواهند شد."

در همین حال، سترپاسوال عبدالصبور قانع معین ارشد امور امنیتی وزارت امور داخله نیز نتایج این ورکشاپ را موفقانه ارزیابی کرد.

معین ارشد امور امنیتی وزارت امور داخله همچنان در بخشی از سخنان اش، به قوماندانان امنیه هدایت داد تا در بخش مبارزه با جرایم، شناسایی چهره های آلوده با فساد درصفوف پولیس و شناسایی و بازداشت افراد زورمند، قاطعانه عمل نموده و با زورمندان به هیچ وجه سازش ننمایند.

این درحالی است که محمد اشرف غنی پس از اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری، پیروزی اش را به مردم افغانستان تبریک و تصریح نمود که قرار است جامعه کثرت گرای افغانستان، طالبان و سایر گروه های مخالف را که تفنگ گرفته اند، نیز جذب کند. این امر خدا و فتوای مشترک علماست که هرکس یک انسان را بکشد، تمام بشریت را کشته است. بنابراین، تفنگ گره را باز نمی کند، زبان و همپذیری گره را باز می کند.

طالبان با نقض آتش‌بس دایمی، جواب دندان شکن می‌گیرند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد