طالبان-به-غنی-ورخطا-شده‌اید،-اما-وقت-تمام-است

گروه طالبان در واکنش به اظهارات امروز رییس جمهور غنی اعلام کرده که آقای غنی با یاوه‌سرایی‌اش تلاش دارد حالت ورخطای خود را کنترل کند؛ اما وقت وی به پایان رسیده است.

به گزارش افغان نیوز؛ ذبیح الله مجاهد، سخنگوی گروه طالبان در صفحه توییترش نگاشته است که گفته‌های امروز اشرف غنی همه یاوه سرایی بود، اما تلاش داشت که وضعیت بد و حالت ورخطای خود را کنترل کند.

سخنگوی طالبان می‌افزاید: ملت فیصله کرده است که خاینان ملی را تعقیب و به میزعدالت می‌کشاند.

وی تاکید دارد که اعلام جنگ و وارد کردن اتهامات و ارایه معلومات نادرست، عمر حکومت آقای غنی را طولانی کرده نمی‌تواند؛ زیرا وقت وی به پایان رسیده است.

این در حالی‌ است که محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور، امروز دوشنبه(۱۱، اسد) در نشست ویژه مشترک مجلسین شورای ملی، گفت که مردم افغانستان مورد یک تجاوز آشکار و جنگ تحمیلی فتنه‌انگیزان قرار گرفته‌اند. بنابراین، ایستادگی علیه این گروه فتنه‌انگیز و متجاوز، مسوولیت دینی ماست.

آقای غنی نمایندگان مردم در پارلمان را به بسیج ملی دعوت نموده و تصریح کرد که مشکلات یا در میز مذاکره زانو به زانو حل می‌شود و یا در میدان جنگ، زانوی دشمن را می‌شکنیم.

در همین حال، شورای ملی با اعلام حمایت از جمهوریت و نیروهای امنیتی کشور از طالبان خواست که دست از خشونت برداشته و گفت‌وگوهای صلح را جدی بگیرند.

طالبان به غنی: ورخطا شده‌اید، اما وقت تمام است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد