طالبان-در-مورد-مسایل-داخلی-با-امریکا-بحث-نمی-کنیم

سخنگوی گروه طالبان اعلام نموده که ما هرگز صحبت از حکومت مؤقت نکرده‌ایم، بلکه به صراحت گفته‌ایم، درباره مسائل داخلی کشور با امریکایی‌ها هیچ بحث نمی‌کنیم.

به گزارش افغان نیوز: ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی گروه طالبان گفته است:"ادعای سفیر امریکا در کابل که گویا امارت اسلامی در مورد مذاکرات تبیلغات می‌نماید، صحت ندارد ."

سخنگوی گروه طالبان تاکید کرده است:" ما هرگز صحبت از حکومت مؤقت نکرده‌ایم، بلکه به صراحت گفته‌ایم، درباره مسائل داخلی کشور با امریکایی‌ها هیچ بحث نمی‌کنیم."

این در حالی است که جان بس، سفیر امریکا در کابل روز گذشته (سه‌شنبه 6 حمل) در یک نشست خبری گفت که نمایندگان امریکا در نشست‌های قطر با طالبان هیچ گاهی بحث ایجاد حکومت موقت در افغانستان را مطرح نکرده اند.

آقای بس افزود که بحث تشکیل حکومت موقت تبلیغاتی است که از سوی طالبان راه اندازی شده و دولت امریکا بر حفظ دستاوردهای 18 سال گذشته در افغانستان در روند صلح تاکید دارد.

عمران خان، نخست وزیر پاکستان روز دوشنبه (5 حمل) در یک نشست با خبرنگاران، ایجاد حکومت موقت در افغانستان را تنها راه حل دانست و تاکید کرد که حکومت افغانستان در روند صلح مشکل ایجاد می‌کند.

طالبان: در مورد مسایل داخلی با امریکا بحث نمی کنیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد