طالبان-دربند-باید-اعدام-شوند

شماری از سناتوران ،برای تسکین درد خانواده های قربانیان حمله بر شفاخانه ۴۰۰بستر کابل، خواهان اعدام طالبان دربند شدند.

به گزارش افغان نیوز: سناتوران، مسئولان امنیتی را در پیوند به حمله  برشفاخانه 400بستر کابل متهم به کمکاری میکنند.

فضل هادی مسلم یار رییس مجلس سنا می گوید که افغانستان مستقیماً در جنگ اعلام شده با پاکستان قراردارد و حکومت باید هرچه بیشتر نهادهای امنیتی به ویژه نهادهای کشفی و استخباراتی خود را تقویت کند.

جمعه دین گیانوال دیگر عضو سنا گفت: "وزیر دفاع به دلیل این که همه وقت در خواب است باید همانند وزیر دفاع کوریای شمالی به راکت بسته شود چون نمی تواند امنیت کشور را تامین نماید.

آقای گیانوال خاطر نشان کرد، وزیر دفاع وعده داده بود که در زمستان جاری تمامی مناطقی را که زیر اداره طالبان است، پس می گیرد اما به این وعده خود عمل نکرده و "همیشه در خواب است".

شماری از این سناتوران خواهان برکناری مسئولان امنیتی هستند و تاکید دارند که وزیران دفاع، داخله و رئیس عمومی امنیت ملی توانایی رهبری جنگ را در کشور ندارند.

حنیف حنفی سناتور ارزگان و محمد هاشم الکوزی سناتور هلمند نیز گفتند که مراکز این ولایت هنوز هم در محاصره بوده و اگر اقدامات جدی نشود، احتمال سقوط این ولایت ها به دست دشمن زیاد است.

به گفته آنان، عملیات های زمستانی برای سرکوب طالبان یا راه اندازی نشده و یا اگر راه اندازی شده هم نتیجه ای نداشته است.

آنان تاکید دارند، مسوولان امنیتی که در این ولایت ها گماشته شده اند با اراضی آشنایی ندارند و نمی توانند در مقابله با طالبان نیروهای امنیتی را درست رهبری کنند.

این در حالی است که حمله بر شفاخانه 400بستر در کابل به یک مسئله جنجالی مبدل شده است و گزارش ها میرساند که افراد نفوذی در داخل شفاخانه با تروریستان همکار بوده اند.

طالبان دربند باید اعدام شوند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد