طالبان-سرنوشت-را-با-تشکل-حکومت-اسلامی-مشخص-می‌کنیم

گروه طالبان اعلام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری افغانستان را در تضاد جدی با پروسه صلح دانسته و هشدار داد که پس از پایان یافتن اشغال، سرنوشت سیاسی خود را مشخص و با حاکمیت یک نظام قوی اسلامی به آرمان های راستین شان دست خواهد یافت.

به گزارش افغان نیوز: ذبیح الله مجاهد، سخنگوی گروه طالبان با نشر خبرنامه ای گفته است که «اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری با توجه به شرایط حساس قضیه کنونی افغانستان، با محتوای پروسه جاری صلح نیز در تضاد قرار دارد».

وی گفته است که امارت اسلامی چنانکه پروسه جعلی و نمایشی انتخابات در زیر چتر اشغال را رد نموده بود، همانگونه این تعیین بی معنی در نتیجه انتخابات نام نهاد را رد می نماید و آنرا تلاش ناکام برای خاک پاشیدن در چشم ملت می داند.

سخنگوی طالبان می گوید که ملت افغانستان پس از پایان یافتن اشغال، در مورد مسائل داخلی تصمیم خواهد گرفت و سرنوشت سیاسی خود را مشخص خواهد نمود، و آن زمان با حاکمیت یک نظام قوی اسلامی به آرمان های راستین خود خواهد رسید.

این درحالی است که پس از گذشت نزدیک به پنج ماه از انتخابات ریاست‌جمهوری افغانستان، محمداشرف غنی، رییس کنونی با کسب ۵۰.۶۴ درصد آرا برنده این انتخابات اعلام گردید.

رهبر تیم ثبات و همگرایی، لحظاتی پس از اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری، تصریح نمود که تقلب‌کاران روی سیاه تاریخ افغانستان هستند و ما حکومت همه‌شمول را تشکیل می‌دهیم.

طالبان: سرنوشت را با تشکل حکومت اسلامی مشخص می‌کنیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد