طرح-قانون-انتخابات-از-سوی-کابینه-تائید-شد

طرح تازه قانون انتخابات در جلسه کابینه مطرح گردیده و تائید شد. محمد سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری مسئولیت دارد تا طرح این قانون را نهایی سازد.

به گزارش افغان خبر: جلسه کابینه روز دوشنبه (اول سنبله) با ریاست رئیس جمهورغنی در ارگ برگزار شد و طرح قانون انتخابات از سوی محمد سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری در این جلسه مطرح گردید.

پیش‌ازاین طرح قانون انتخابات روز شنبه گذشته در جلسه کابینه مطرح گردیده بود و بعد از نظریات اعضای جلسه، کمیته تدقیق وظیفه یافت تا نظریات اعضای کابینه را نیز شامل این طرح سازد.

محمد سرور دانش در این جلسه ابراز داشت:"پیشنهادها و نظریات اعضای کابینه و نورم های بین‌المللی مجدداً مورد بازنگری قرارگرفته، که با در نظر داشت نظریات اصلاحی اعضای کابینه غرض تائید به جلسه کابینه پیشکش می‌گردد".

کابینه بعد از بحث و ابراز نظر پیرامون مواد قانون متذکره و تأکید بالای تک کرسی در حوزه‌های انتخاباتی برای انتخابات مجلس نمایندگان، طرح قانون انتخابات را در پرنسیپ مورد تائید قرارداد.

معاون دوم ریاست جمهوری نیز وظیفه دارد تا طرح قانون انتخابات را طبق تذکر جلسه و پیشنهادات ارائه شده، تصحیح و نهائی سازد.

قابل ذکر است که پیش‌ازاین دو بار فرمان رئیس جمهور در مورد اصلاح نظام انتخاباتی از سوی شورای ملی رد گردیده است. حالا دیده شود که طرح قانون انتخابات را مجلس نمایندگان و مجلس سنا خواهند پذیرفت و تائید خواهد کرد یا خیر.

طرح قانون انتخابات از سوی کابینه تائید شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد