ظریف-از-همکاری‌-کشورش-با-افغانستان-اطمینان-داد

جواد ظریف، وزیر خارجه ایران در دیدار با رییس اجراییه حکومت وحدت از ادامه همکاری‌ها و حمایت کشورش از افغانستان اطمینان داد و حضور اش در این نشست را نشانه‌ای از دوستی مشترک میان دو کشور خواند.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان امروز سه شنبه(6، قوس) در حاشیه‌ي کنفرانس ژنو در باره‌ی افغانستان با محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران در محل اقامت اش در شهر ژنو دیدار کرد.

در این نشست دو طرف در باره کنفرانس ژنو در باره‌ی افغانستان، روابط دوجانبه، تحولات سیاسی-امنیتی در منطقه، همکاری‌های مشترک ایران و افغانستان، برگزاری انتخابات و روابط منطقه‌ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.

آقای ظریف در این دیدار از ادامه همکاری‌ها و حمایت کشورش از افغانستان اطمینان داد و حضور خود در این نشست را نشانه‌ای از دوستی مشترک میان دو کشور خواند.

رییس اجراییه با قدردانی و تشکر از حمایت و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از افغانستان بر ادامه روابط و همکاری‌های نزدیک میان کشور برای غلبه بر مشکلات منطقه‌ای و استفاده از فرصت‌های موجود تأکید کرد.

این درحالی است که روز گذشته، محمداشرف غنی و عبدالله عبدالله رهبران حکومت وحدت ملی برای اشتراک در این نشست وارد سویس شدند.

ظریف از همکاری‌ کشورش با افغانستان اطمینان داد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد