عبدالله-از-اقدامات-اخیر-امرالله-صالح-و-اسدالله-خالد-استقبال-کرد

رییس اجراییه حکومت وحدت ملی از اقدامات اخیر سرپرستان وزارت داخله و دفاع استقبال کرد و خواستار توجه به تجهیز ادارۀ آتش‌فشانی شد.

به گزارش افغان نیوز: جلسۀ شورای وزیران جمهوری اسلامی افغانستان روز(دوشنبه، 24 جدی) تحت ریاست عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی برگزار شد.

آقای عبدالله در این جلسه از مسوولان دولتی خواست که مسایل حکومت‌داری را از سیاست‌های روزمره جدا نگهدارند و ارایۀ خدمات به مردم را اولویت قرار دهند.

رییس اجراییه کشور، از اقدامات اخیر امرالله صالح و اسدالله خالد، سرپرستان وزارت های داخله و دفاع استقبال کرد و خواستار توجه به تجهیز ادارۀ آتش‌فشانی شد.

وی به وزیر امور داخله هدایت داد که یک سلسله اقدامات عملی و کوتاه‌مدت را برای بهبود کار آتش‌فشانی و کیفیت کار روی دست گیرند. زیرا، اقدامات طولانی‌مدت، نیازمند کار مشترک شهرداری، وزارت شهرسازی و اراضی و دیگر نهادها می‌باشد.

در ادامه، رهبری وزارت‌های امور داخله و دفاع ملی، دربارۀ اوضاع امنیتی و مقابله با دشمن در نقاط مختلف کشور، گزارش مفصل ارایه کردند.

این درحالی است که روز گذشته، شماری از نمایندگان مجلس مدعی شدند که ناامنی در ولایات و تخریب سرک ها در شاهراه های کشور نشان می دهد که اقدامات اخیر وزیر امور داخله یک حرکت نمایشی می باشد.

در همین حال، مسوولان ولایت غزنی طی ۵ ماه گذشته از ایجاد ۲۷ کمربند امنیتی که شامل ۵ بیز اردو ملی و جذب بیش از ۲هزار جوان در صوف نیروهای امنیتی خبر می دهند اما مردم این ولایت از بی کفایتی و بی اعتنایی مقامات محلی و مرکزی شکایت دارند.

عبدالله از اقدامات اخیر امرالله صالح و اسدالله خالد استقبال کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد