عبدالله-از-شهامت-و-جرأت‌-رسانه‌ها-ستایش-کرد

رییس اجراییه حکومت وحدت ملی در جلسۀ شورای وزیران از شهامت و جرأت‌ رسانه‌ها ستایش کرد و گفت که تجمع و واکنش نهادهای رسانه‌یی در محل رویداد خونین، پاسخ خوب به دشمنان مردم و کشور ما بود.

به گزارش افغان نیوز: درجلسۀ شورای وزیران، روز (سه‌شنبه، 11 ثور) تحت ریاست دوکتور عبدالله عبدالله، رییس اجراییه کشور برگزار شد.

عبدالله عبدالله گفت که تروریستان دشمن همۀ مردم افغانستان هستند؛ تفکیک نظامی، غیرنظامی، قوم، مذهب و منطقه پیش آنان وجود ندارد و به هیچ معیار و ارزش اسلامی، انسانی و حقوق بشری باور ندارند.

رییس اجراییه کشور ابراز داشت که تروریستان با حملۀ روزگذشته، باردیگر قبح اندیشه، روش و رفتارشان را ثابت کردند.

وی گفت که مردم و جامعه بین‌المللی یکپارچه نفرت و انزجارشان را از این حملات وحشیانه ابراز داشتند و آن را یک جنایت ضد بشری خواندند.

رییس اجراییه از مسوولان امنیتی خواست که بیشتر از پیش، به تأمین امنیت مردم و جلوگیری از حوادث تروریستی توجه نمایند.

دوکتور عبدالله عبدالله ابراز داشت که شب گذشته جلسۀ کمیتۀ مصونیت و نهادهای دولتی برگزار شد. مسوولان رسانه‌ها نکته‌نظرات‌شان را شریک ساختند. خواست‌ها و مطالبات نهادهای رسانه‌یی برحق و مشروع است و در جلسۀ شورای امنیت ملی، دربارۀ آن تصمیم گرفته می‌شود.

وی، از شهامت و جرأت‌ رسانه‌ها ستایش کرد و گفت که تجمع و واکنش نهادهای رسانه‌یی در محل رویداد خونین دیروز ، پاسخ خوب به دشمنان مردم و کشور ما بود.

رییس اجراییه کشور با ابراز این‌که رسانه‌ها در سنگر دفاع از آزادی بیان و اطلاع‌رسانی قرار دارند، گفت که مسأله جنایت و خشونت علیه رسانه‌ها در سطح رهبری حکومت رسیده‌گی می‌شود.

سپس، رییس اجراییه کشور، روز بین‌المللی کار را به تمام کارگران افغانستان و جهان تبریک گفت و افزود: امیدواریم یافته‌های کنفرانس دو روزۀ کار به حکومت وحدت ملی به منظور پرداختن به پدیدۀ بیکاری و اشتغال‌زایی و بالابردن سطح تولیدات، توسعۀ کشور، افزایش صادرات و بهبود همکاری‌های منطقه‌یی رهنمود خوبی باشد.

عبدالله از شهامت و جرأت‌ رسانه‌ها ستایش کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد