عبدالله-با-تبلیغات-و-روش-های-طالبانی-آشنا-هستیم

رییس اجراییه حکومت وحدت ملی در آخرین نشست شورای وزیران تصریح نمود؛ طالبان باید بدانند که با تبلیغات و شیوه‌های مختلف کاری آنان بلدهستیم و دیگر شیوه‌های قبلی کاربرد ندارند.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی در این نشست از تمام وزیران و بخش‌هایی که در تنظیم فعالیت‌های شورای وزیران سهم گرفتند تشکر نمود و گفت که امیدواریم در سال آینده خبرهای خوشی برای هم‌وطنان خویش داشته باشیم.

آقای عبدالله همچنان گفت که مذاکرات صلح میان طالبان و نمایندگان ایالات متحده امریکا ادامه دارد اما مردم افغانستان از یک‌سو امیدوار و از سوی دیگر نگران اند.

وی افزود؛ بخشی از تلاش‌ها روی مذاکرات بین‌الأفغانی تمرکز دارد؛ زیرا حکومت افغانستان و جریان‌های سیاسی در دفاع از نظام مسوولیت مشترک داریم. اما دفاع از نظام به این معنی نیست که رییس جمهور کیست و رییس اجراییه کیست، بل‌که هدف از آن دفاع از کلیت نظام است.

عبدالله گفت که اصل اسلامی بودن و جمهوری بودن و تداول قدرت از طریق انتخابات از اصولی است که در هیچ‌جایی روی آن معامله صورت نمی‌گیرد.

به باور وی؛ جریان‌های سیاسی دیدگاه‌های متفاوت دارند اما در دفاع از نظام و کلیت نظام هیچ اختلافی میان جریان‌های سیاسی و شخصیت‌های کشور وجود ندارد.

طالبان باید بدانند که با تبلیغات و شیوه‌های مختلف کاری آنان بلدهستیم و دیگر شیوه‌های قبلی کاربرد ندارند. به این اساس طالبان باید صادقانه همکاری نمایند.

رییس اجراییه گفت که وقتی صلح برقرارگردد طبعا نیازی به بقای نیروهای بین‌المللی در افغانستان دیده نمی‌شود ولی همکاری‌های ما با جامعه بین‌المللی ادامه میابد

عبدالله: با تبلیغات و روش های طالبانی آشنا هستیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد