عبدالله-به-دفتر-امرالله-صالح-رفت

عبدالله عبدالله، رییس شورای عالی مصالحه‌ی ملی پس از حملۀ تروریستی بر کاروان موترهای امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری به دفتر وی رفت.

به گزارش افغان نیوز: آقای عبدالله، امروز چهار شنبه(19، سنبله) در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است که در این دیدار، ضمن عیادت و احوالپرسی از دوست و همسنگر ما جناب امرالله صالح، به شهدای حمله تروریستی بهشت برین و به مجروحین شفای عاجل از بارگاه ایزد متعال استدعا کردیم.

ریاست شورای عالی مصالحه‌ی ملی با نشر اعلامیه گفته است که خوشبختانه معاون نخست ریاست جمهوری از این حمله جان سالم به در برده است، اما، با تأسف شماری از محافظانش و افراد ملکی شهید و زخمی شده‌اند.

در اعلامیه آمده است که تروریستان بدصفت و بزدل باید بدانند که با این حملات جنایت‌کارانه‌ی شان نمی‌توانند به اهداف شوم خود برسند. مردم افغانستان متحدانه در برابر چنین جنایت‌ها و جنایت‌کاران تروریست قرار دارند.

عبدالله افزوده است که حمله بر معاون نخست ریاست جمهوری آنهم در شرایط که ما در آستانه‌ی مذاکرات صلح قرار داریم و پیام واضح ما و مردم افغانستان صلح، قطع جنگ و خون‌ریزی است، نشان می‌دهد که دشمنان پیدا و پنهان صلح نمی‌خواهند تا زنجیره‌ی جنایت بشکند و افغانستان به صلح و ثبات برسد.

در همین حال، محمد سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری در اعلامیه‌ای گفته که خوشحالم که جناب صالح، معاون اول ریاست جمهوری در این حمله تروریستی آسیبی ندیده است اما دشمنان مردم و مخالفان صلح باید بدانند که عزم دولت و ملت افغانستان هم در مبازه با تروریزم و هم برای تحقق صلح، راسخ و خلل ناپذیر است.

این در حالی است که کاروان موترهای امرالله صالحف معاون اول ریاست جمهوری، صبح امروز چهارشنبه (19 سنبله) در منطقه تایمنی شهر کابل هدف قرار گرفت.

دفتر آقای صالح تایید کرده است که حوالی ساعت 7:35 صبح امروز موترهای تعقیبی امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری در مربوطات چهار راهی تایمنی شهر کابل هدف انفجار قرار گرفته است.

دفتر آقای صالح جزئیات بیشتر در زمینه نداده‌ اما گفته که در این انفجار به آقای صالح آسیبی نرسیده است.

عبدالله به دفتر امرالله صالح رفت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد