عبدالله-به-دیدگاه‌ها-مردم-در-مذاکرات-صلح-توجه-می‌شود

عبدالله عبدالله، رییس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان در دیدار با شماری از نماینده‌گان مردم ولایت فاریاب در شورای ملی، رهبری شورای فاریابیان مقیم کابل، متنفذین، بزرگان و جوانان آن ولایت وعده سپرد که دیدگاه‌ها و نظریات مردم در مذاکرات صلح در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش افغان نیوز: آقای عبدالله در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است که در این دیدار وکلا و متنفذین ولایت فاریاب ضمن حمایت از پروسه‌ی صلح و شروع مذاکرات بین‌الافغانی، خواست‌ها و دیدگاه‌های مردم فاریاب را در رابطه به محتوای مذاکرات بین‌الافغانی با رهبری شورای عالی مصالحه‌ی ملی در میان گذاشتند.

همچنان نماینده‌گان مردم فاریاب از افزایش نا امنی‌ها و تهدیدات امنیتی در دوره‌ی آتش بس اعلام ناشده ابراز نگرانی نموده، از رهبری شورای عالی مصالحه‌ی ملی تقاضا نمودند تا در آستانه‌ی شروع مذاکرات باید طرف‌های درگیر، حملات تهاجمی را کاهش داده و از تلفات نیروهای دفاعی و افراد ملکی جلوگیری نمایند.

با قدردانی از زحمات و فداکاری‌های مردم فاریاب در پروسه‌های ملی چون انتخابات و روند صلح از گنجانیده شدن خواست‌ها و نظریات مردم افغانستان در آجندای مذاکرات بین‌الافغانی و دفاع از ارزش‌های ملی و دست‌آوردهای مردم افغانستان در ۱۹ سال اخیر، اطمینان داده شد.

دکتور عنایت الله بابر فرهمند معاون اول شورای عالی مصالحه‌ی ملی نیز در صحبت‌های خود از حمایت و ایستاده‌گی مردم ولایت فاریاب به خاطر حفظ نظام و ارزش‌های مردم‌سالاری در کشور، از مردم فاریاب تشکری نموده، برای آنها اطمینان داد که از خواست‌های برحق مردم دفاع و حمایت قاطع صورت خواهد گرفت.

این درحالی است که نماینده‌ی دایم افغانستان در سازمان ملل می‌گوید که صلح به معنی پایان دادن به سفری که افغانستان و شرکایش در سال ۲۰۰۱ میلادی باهم آغاز کردند، نیست، بلکه آغاز یک سفر طولانی برای ساختن یک افغانستان نیرومندتر است.

عبدالله: به دیدگاه‌ها مردم در مذاکرات صلح توجه می‌شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد