عبدالله-به-رحمانی-امیدوارم-وزرای-بعدی-رای-اعتماد-بگیرند

رئيس شورای عالی مصالحه ملی در دیدار با رئیس مجلس نمایندگان می‌گوید: مردم انتظار دارند وزیرانی که در دور بعدی به مجلس معرفی می‌شوند، مورد اعتماد نمایندگان قرار گیرند.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رئيس شورای عالی مصالحه ملی امروز یک‌شنبه(9، قوس) با نشر اعلامیه‌ی در صفحه فسبوکش نوشته است که وی با میررحمان رحمانی، رئیس مجلس نمایندگان کشور دیدار و گفتگو نموده است.

عبدالله از رئیس مجلس نمایندگان به خاطر دادن رأی اعتماد به وزیران کابینه تشکر نموده و تأکید داشته است که مردم انتظار دارند وزیرانی که در دور بعدی به مجلس معرفی می‌شوند، مورد اعتماد نمایندگان قرار گیرند.

اعلامیه می‌افزاید که همچنان در این دیدار در باره‌ی آخرین تحولات صلح و گفت‌وگوهای صلح در دوحه بحث و تبادل نظر صورت گرفته است.

این دیدار در حالی صورت گرفته است که اخیرا اختلافات شدید میان ارگ ریاست جمهوری و مجلس نمایندگان پس از اینکه امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری اعضای پارلمان را به فساد گسترده متهم ساخت، شدت گرفته است.

در پی این اختلافات، مجلس نمایندگان پروسه پذیرفتن نامزد وزیران کابینه به این مجلس و دادن رای اعتماد به آنها را به تعویق انداخت.

عبدالله به رحمانی: امیدوارم وزرای بعدی رای اعتماد بگیرند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد