عبدالله-حملات-تروریستی-را-با-کلمات-محکوم-می‌کنم

واکنش رییس شورای عالی مصالحه‌ی ملی به وقوع سه حمله خونین تروریستی در کابل: "حملات بزدلانۀ را با کلمات شدید محکوم می‌کنیم."

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس شورای عالی مصالحه ملی در صفحه فسبوک‌اش نوشته است که با تأسف در حملات تروریستی امروز در پایتخت شماری از مردمان بی‌گناه به شمول آمر حوزۀ پنجم امنیتی کابل به شهادت رسیده‌اند.  وی می‌افزاید که این حملات بزدلانۀ تروریستی را با کلمات شدید محکوم می‌کنیم.

عبدالله می‌گوید که گروه‌های جنایت‌کارِ تروریستی با این‌گونه حملات وحشیانه، عمق خون‌خواری‌شان را نشان می‌دهند. درحالیکه این حملات مغایر تمام اصول و ارزش‌های اسلامی و انسانی بوده و در هیچ دین و آئینی جای ندارد.

رییس شورای عالی مصالحه می‌گوید: ادامۀ حملات تروریستی و جنایت‌کارانه نشان می‌دهد که دشمنان مردم افغانستان همچنان برطبل جنگ و خون‌ریزی می‌کوبند و تعهد و باوری به صلح و آشتی ندارند.

در همین حال، امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری نیز در واکنش به کشته شدن آمر حوزۀ پنجم امنیتی وعده سپرده که از طالبان انتقام می‌گیرد و خون همسنگرم به هدر نخواهد رفت.

این در حالی است که انفجار نخست در ساحۀ "قلعۀ عبدالعلی" ولسوالی پغمان؛ انفجار دوم در ساحۀ "قوای مرکز"، در مربوطات ناحیۀ دوم شهر کابل و انفجار سوم در نزدیکی "چهارراهی برکی" به وقوع پیوست که هدف آن آمر حوزه پنجم امنیتی بود.

عبدالله: حملات تروریستی را با کلمات محکوم می‌کنم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد