عبدالله-در-نشست-سران-ناتو-اشتراک-می‌کند

نماینده ارشد ملکی ناتو در افغانستان از رییس اجراییه حکومت وحدت ملی برای اشتراک در نشست سران ناتو که به تاریخ ۱۲ جولای ۲۰۱۸ در بروکسل برگزار می‌گردد، دعوت به عمل آورد.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی، روز (یکشنبه ۱۰ سرطان ۱۳۹۷)‌ با آقای کورنیلوس زیمرمن، نماینده ارشد ملکی ناتو در افغانستان در دفتر کارش در قصر سپیدار دیدار کرد.

در این دیدار، آقای زیمرمن به نیابت از آقای ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو از رییس اجراییه افغانستان برای اشتراک در نشست سران ناتو که به تاریخ ۱۲ جولای ۲۰۱۸ در بروکسل برگزار می‌گردد، دعوت به عمل آورد.

آقای زیمرمن در این نشست در باره دستور کار نشست سران ناتو، حمایت اعضای ناتو از افغانستان و تعهد درازمدت این سازمان در حمایت از افغانستان صحبت کرد و اطمینان داد که سازمان ناتو تا وقت نیاز و ضرورت به حضور خود در افغانستان ادامه می‌دهد.

رییس اجراییه با تشکر از دعوت دبیرکل ناتو و همکاری‌های این سازمان برای افغانستان و قوای مسلح این کشور از اشتراک خود در نشست سران به نمایندگی از حکومت وحدت ملی اطمینان داد.

در این نشست، دو طرف درباره مذاکرات صلح، آتش بس با طالبان، روابط منطقه‌ای افغانستان و برگزاری انتخابات نیز تبادل نظر کردند.

عبدالله در نشست سران ناتو اشتراک می‌کند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد