عبدالله-سازمان-همکاری‌های-اسلامی-در-تأمین-صلح-همکاری-کند

رییس اجراییه حکومت وحدت ملی، نقش سازمان همکاری‌های اسلامی را در کشور مهم دانسته گفت که این سازمان می‌تواند در تأمین صلح در افغانستان همکاری کند.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی، ناوقت روز یکشنبه( 25 حمل) در قصر سپیدار با آقای حسین اونی بوتسالی، نماینده دایمی سازمان همکاری‌های اسلامی در افغانستان دیدار کرد.

در این دیدار، دو طرف دربارۀ گفت‌وگوهای صلح و اوضاع جاری در کشور بحث و تبادل نظر کردند.

آقای حسین اونی بوتسالی، نماینده دایمی سازمان همکاریهای اسلامی در افغانستان، گزارش فعالیتها و کارکردهای خود را ارائه نموده و از تداوم همکاری‌های سازمان همکاری‌های اسلامی به افغانستان اطمینان داد.

وی همچنان گفت که این سازمان تلاش دارد تا همکاری‌های خود را برای افغانستان افزایش بخشد.

رییس اجراییه کشور ضمن قدردانی از همکاری و فعالیت‌های نماینده دایمی سازمان همکاری‌های اسلامی در افغانستان، نقش سازمان همکاری‌های اسلامی را در کشور مهم دانسته گفت که این سازمان می‌تواند در تأمین صلح در افغانستان همکاری کند.

این درحالی است که مذاکرات صلح افغانستان میان دیپلمات‌های ایالات متحده و نمایندگان طالبان در قطر تا پایان دور پنجم این گفت‌و‌گوها و در آستانه‌ی آغاز دور ششم، به زعم طرف‌ها به خوبی و خوش‌بینی به پیش می‌رفت که موضوع برگزاری لویه‌جرگه‌ی مشورتی صلح وارد معادلات صلح افغانستان شد.

عبدالله: سازمان همکاری‌های اسلامی در تأمین صلح همکاری کند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد