عبدالله-سال‌-پیش‌رو-عاری-از-مشکلات-نخواهد-بود

رییس اجرائیه حکومت وحدت ملی در ویژه برنامهٔ تجلیل از سال‌نو در قصر ستوریِ وزارت خارجه کشور گفت که سال‌ پیش‌رو عاری از مشکلات و چالش نخواهد بود؛ ولی رهبری حکومت در زمینهٔ بهبود وضعیت، تامین صلح و امنیت تمرکز بیشتر دارند.

به گزارش افغان نیوز: دوکتور عبدالله عبدالله، رییس اجرائیه که روز سه شنبه (۱۴ حمل) در این برنامه سخن می‌زد، افزود که جشن سال‌نو خورشیدی نماد همگرایی و همدیگر‌پذیری میان مردمان حوزهٔ نوروز پنداشته می‌شود.

رییس اجراییه کشور علاوه کرد که سال‌نو به معنی آغاز جدید و تجدد تعهد است و ما خود را در راستای تامین منافع و آرزوهای مردم افغانستان مسوول و متعهد می‌دانیم تا شرایط بهتر زنده‌گی را برای مردم‌مان فراهم سازیم.

دوکتور عبدالله عبدالله گفت که سال‌ پیش‌رو عاری از مشکلات و چالش نخواهد بود؛ ولی رهبری حکومت در زمینهٔ بهبود وضعیت، تامین صلح و امنیت تمرکز بیشتر دارند.

رییس اجراییه کشور از شُرکای بین‌المللی و کشورهای تمویل‌کننده در امر بازسازی و ثبات افغانستان ستایش کرد و نقش آنان را در حل چالش‌های کنونی کشور سازنده عنوان نمود.

همچنان، صلاح‌الدین ربانی وزیر خارجه افغانستان گفت که نوروز یک روز مهم و تاریخی است که اهمیت و جایگاه آن فراتر از منطقه است. وزیر خارجه کشور افزود که به دلیل نشست‌های منطقه‌ای جشن نوروز به تأخیر برگزار شد.

آقای ربانی با ابراز خرسندی از تجلیل نوروز گفت: ما امیدواریم که سال‌نو پیام‌آور صلح و خوشبختی برای مردم افغانستان و میلیون‌ها انسان حوزهٔ نوروز و منطقه باشد.

این ویژه برنامهٔ نوروز با حضور برخی از وزرای کابینه، سفرا و نماینده‌گان کشورهای خارجی و سازمان‌های بین‌المللی در قصر ستوریِ وزارت خارجه برگزار شد.

عبدالله: سال‌ پیش‌رو عاری از مشکلات نخواهد بود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد