عبدالله-صلاحیت-بازکردن-باب-مذاکره-با-مردم-را-ندارد

عبدالله عبدالله هیچ گونه صلاحیت و توانایی برای خاموش سازی حرکت مردمی را ندارد و غنی که عامل تمام این بدبختی ها و به چالش کشانیدن مردم است باید باب مذاکره را باز کند که تا هنوز هیچ گونه واکنشی از سوی ریاست جمهوری نشان داده نشده است.

نیلوفر ابراهیمی، نماینده مردم در مجلس نمایندگان امروز شنبه(13 جوزا) که به جمع تظاهرکنندگان حادثه چهارشنبه پیوسته بود به افغان نیوز گفت: عبدالله طرف مذاکره ما نیست به خاطراین که نه برایش رای داده ایم و نه توانایی انجام کار و گرفتن تصمیمی را دارد.

این نماینده مردم در پارلمان تصریح می کند که رئیس جمهور باید خودش به خواست مردم جواب دهد و غیر از او هر شخصی از آدرس حکومت حاضر به گفتگو شود قابل قبول نیست.

 خانم ابراهیمی تاکید کرد در صورتی که رئیس جمهور بخواهد با مردم وارد بحث شود رهبری شورای گفتگو باید از میان همین مردم باشد و نماینده از میان همه اقوام افغانستان انتخاب شود،

با آن هم وی خاطر نشان ساخت : چهره های ازمد افتاده و سیاسیونی که تخت خیز مردم بوده اند باید از صحنه خارج شوند.

درهمین حال ویدا پوپل یک تن از فعالان مدنی با ابراز تاسف از کم رنگ بودن حضور خانم ها در میان توده های مردم ، تاکید کرد: سهل انگاری در برابر عهدی که دولت به مردم داده و نیز بی توجهی دولت نسبت به خواست مردم باعث حضور کم رنگ بانوان در گردهمایی امروز بوده است."

این فعال مدنی می افزاید: دولت در هر قالبی که می خواهد چه در سطح ایجاد یک کمیسیون و چه در هر سطحی که احساسات مردم به بازی گرفته نشود پالیسی و حکومت داری را روی دست گیرد تا مردم بیشتر از این با مشکل مواجه نشوند.

وی در پایان از خداوند خواست تا این گردهمایی مانند سایر گردهمایی های بزرگ بی نتیجه نباشد و مردم بتوانند مقاومت شان را حفظ کنند.

عبدالله صلاحیت بازکردن باب مذاکره با مردم را ندارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد