عبدالله-معامله-با-حقوق-مردم-به-معنای-صلح-نیست

رییس اجراییه حکومت وحدت ملی دیدار با شماری از شهروندان کشور گفت که در روند صلح پیشنهادها و نگرانی‌های مردم در نظر گرفته می شود؛ زیرا معامله با حقوق مردم به معنای صلح نیست.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ای که امروز چهار شنبه(4، حمل) از سوی ریاست اجراییه منتشر شده، آمده است که آقای عبدالله در این دیدار تاکید داشته است؛ صلح به نفع و خیر همه مردم بوده و حقوق همه شهروندان در آن در نظر گرفته می‌شود.

به نقل از خبرنامه، عبدالله گفته است: «معامله با حقوق مردم به معنای صلح نخواهد بود و در روند صلح پیشنهادها و نگرانی‌های مردم در نظر گرفته خواهد شد

این در حالی است که اخیراً تلاش‌ها در پیوند به روند صلح افغانستان تشدید یافته است و تلاش‌ها در چند جهت برای برقراری صلح در کشور جریان دارد.

زلمی‌ خلیل‌زاد که در جریان ششمین دور سفرهای خود در پیوند به صلح در کابل به سر می‌برد، سرگرم دیدار و گفت‌وگو با اقشار مختلف مردم است. از سوی دیگر، گزارش شده است که آقای خلیل‌زاد امروز در ارگ ریاست جمهوری با شماری از رهبران سیاسی و رهبران حکومت وحدت ملی دیدار و در پیوند به روند صلح بحث دارد.

هم‌چنان قرار است که در ادامه نشست مسکو، نشستی میان گروه‌ها و چهره‌های سیاسی کشور با نماینده‌گان گروه طالبان در دوحه، پایتخت قطر، در اواسط ماه جاری میلادی برگزار شود. تاکنون روشن نیست که نماینده‌گان حکومت در این نشست شرکت می‌کنند یا خیر.

عبدالله: معامله با حقوق مردم به معنای صلح نیست

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد