عبدالله-میان-ارگ-و-مجلس-نمایندگان-پادرمیانی-می‌کند

رییس شورای عالی مصالحه ملی کشور می‌گوید که برای حل اختلاف‌ها و جلوگیری از تضعیف نظام، تلاش دارد میان مجلس نمایندگان و حکومت پادرمیانی نماید.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس شورای عالی مصالحه ملی کشور با میرزا محمد کتوازی، معاون و شماری از اعضای مجلس نمایندگان روی مشکلات کنونی، بحث و تبادل نظر کرد.

اعضای مجلس نمایندگان از کارکرد های شورای عالی مصالحه‌ی ملی اعلام حمایت نموده و اظهار داشتند که برای موفقیت پروسه صلح از هیچ نوع تلاش دریغ نخواهند کرد.
معاون و اعضای مجلس نمایندگان با ابراز نگرانی از تشدید تنش میان مجلس و حکومت خواهش نمودند تا برای حل اختلاف‌ها و جلوگیری از تضعیف نظام، میان دو رکن اساسی دولت پادرمانی نماییم.

عبدالله با اشاره به اینکه صلح اولویت مردم افغانستان است، تأکید کرد که تنها با وحدت و یکپارچگی می‌توان به این هدف مهم برسیم، بناً حمایت یک‌دست حکومت، شورای ملی و مردم افغانستان از صلح، زمینه را برای رسیدن به صلح با عزت و پایدار فراهم می‌سازد.

وی همچنان خاطر نشان ساخت که هیچ مرجعی دیگری نمی تواند مشکلات کشور ما را حل کند و در حال حاضر مردم افغانستان بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت ملی دارند تا از طریق تفاهم بالای همه مشکلات فایق شوند.
رییس شورای عالی مصالحه گفت: از آنجاییکه تقابل میان مجلس نمایندگان و حکومت به نفع مردم و نظام سیاسی کشور نیست، وعده بدهیم که برای رفع اختلاف های موجود تلاش جدی نمائیم.

این درحالی است که میررحمن رحمانی، رییس مجلس نمایندگان می‌گوید که حکومت باید در پرداخت معاشات کارمندان دولت تعلل نورزد؛ زیرا بودجه سال مالی ۱۴۰۰ به اصلاحات بیشتر نیاز دارد.

عبدالله میان ارگ و مجلس نمایندگان پادرمیانی می‌کند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد