عبدالله-و-میلر-امیدواریم-طالبان-از-فرصت‌های-فعلی-استفاده-نمایند

رییس اجرییه حکومت وحدت ملی و فرمانده عمومی قوای ناتو و حمایت قاطع در افغانستان ابراز امیدوار کردند تا طالبان از فرصت استفاده نمایند و صلح و امنیت در افغانستان برقرار گردد.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان بعد از ظهر دیروز (یکشنبه ۲۷ دلو) با جنرال اسکات میلر، فرمانده عمومی قوای ناتو و حمایت قاطع در افغانستان در قصر سپیدار دیدار کرد.

در این ملاقات، جنرال میلر در باره‌ی سفرهای اخیرش به بروکسل و نشست امنیتی میونیخ و پیشر‌فت‌های به دست آمده در مذاکرات صلح با طالبان به رییس اجراییه کشور معلومات داد.

دو طرف صلح را از اولویت‌های حکومت، مردم افغانستان و جامعه‌ی بین‌المللی خواندند و حمایت خویش را از این تلاش‌ها با حفظ امنیت و منافع افغانستان ابراز داشتند. دو طرف ابراز امیدوار کردند تا طالبان از این فرصت استفاده نمایند و صلح و امنیت در افغانستان برقرار گردد.

این  درحالی است که رییس جمهور غنی در دیدار با مقامات امریکایی با ابراز نگرانی گفته است که هنوز ما شاهد تغییر چشمگیر و اقدامات عملی از سوی پاکستان در خصوص مبارزه با تروریزم نبوده ایم و پناهگاه های طالبان هنوز هم یک معضل است.

عبدالله و میلر: امیدواریم طالبان از فرصت‌های فعلی استفاده نمایند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد