عبدالله-و-کرزی-خشونت-و-قتل‌های-زنجیره‌ای-قابل-قبول-نیست

عبدالله عبدالله، رییس شورای عالی مصالحه ملی و حامد‌کرزی، رییس جمهور پیشین کشور طی یک دیدار تاکید کردند که میزان خشونت موجود و قتل‌های زنجیره‌ای قابل قبول نیست.

به گزارش افغان نیوز: آقای عبدالله در صفحه رسمی فس‌بوک اش نوشته است که در این دیدار حامد کرزی بر نهائی سازی تشکیلات شورای عالی مصالحه تأکید کرده و یک بار دیگر حمایت شان را از پروسه صلح اعلام نموده و اظهار آرزومندی کرد که هماهنگی در زمینه صلح هر چی بیشتر و قوی تر شود.

رییس شورای عالی مصالحه ضمن تشکری از نظریات آقای کرزی، ابراز امیدواری کرده که برغم مشکلات موجود مذاکرات بین‌الافغانی بزودی آغاز گردد و مردم افغانستان شاهد کاهش خشونت، آتش بس و حل مشکلات از راه‌های مسالمت‌آمیز باشند.‌

همچنان دو طرف تأکید نموده اند که میزان خشونت موجود و قتل‌های زنجیره‌ای قابل قبول نیست.

این در حالی است که وضعیت امنیتی افغانستان رو به وخامت گراییده، تلفات نیروهای امنیتی افغان در مقابل طالبان به شدت افزایش یافته، سیطره و کنترل دولت در مناطق دوردست بیشتر از پیش به چالش کشیده شده است.

جنرال کنت مکنزی، رییس ستاد فرماندهی مرکزی امریکا (سنتکام) در دیدار با محمد اشرف‌غنی، رییس جمهور کشور گفته است که امریکا در کنار افغانستان قرار دارد تا این کشور بار دیگر به مکانی امن برای تروریزم تبدیل نشود.

عبدالله و کرزی: خشونت و قتل‌های زنجیره‌ای قابل قبول نیست

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد