عبدالله-کودتای-انتخاباتی-به-هیچ-صورتی-مورد-پذیرش-نیست

رهبر تیم ثبات و همگرایی تاکید داشت که این تیم تعهد محکم برای دفاع از آرای پاک مردم دارد و کودتای انتخاباتی به هیچ صورتی مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه کشور در مراسم گرامی‌داشت از بیست‌وپنجمین سالروز شهادت استاد عبدالعلی مزاری، وی را نماد ایمان راسخ و تعهد پایدار برای آزادی و تحقق عدالت اجتماعی عنوان کرد و افزود که صلح آرمان همه شهدا و خواست جمعی مردم افغانستان است و تیم ثبات و همگرایی از هر تلاشی که منجر به صلح پایدار و عادلانه در کشور شود حمایت می‌کند.

رهبر تیم ثبات و همگرایی افزود که همزمان با حمایت از پیشرفت‌های صلح در کشور، رهبری این تیم تعهد محکم برای دفاع از آرای پاک مردم دارد و کودتای انتخاباتی به هیچ صورتی مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت.

در همین حال، محمد کریم خلیلی رهبر حزب وحدت اسلامی افغانستان با اشاره به تلاش‌ها و مبارزات شهید استاد عبدالعلی مزاری در راستای اتحاد و همدلی مردم افغانستان گفت که بخاطر تحقق آرمان شهید وحدت ملی و دیگر شهدا از پروسۀ صلح حمایت می‌کند.

در این برنامه، پیام ستر ژنرال عبدالرشید دوستم، معاون اول ریاست جمهوری و رهبر حزب جنبش ملی مردم افغانستان نیز قرائت شد. ژنرال عبدالرشید دوستم رهبر حزب جنبش ملی مردم افغانستان، شهید مزاری را شخصیت دور اندیش و مبارز باتدبیر خوانده و کارنامه وی را درس تاریخی برای نسل جدید بیان کرده است.

معاون اول ریاست جمهوری با اشاره به نیاز مبرم مردم افغانستان به صلح، بر دفاع از رای پاک مردم تاکید کرد.

در مراسم گرامی‌داشت از بیست‌وپنجمین سالروز شهادت استاد عبدالعلی مزاری محترم الحاج سیدمنصور نادری، رهبر حزب پیوند ملی طی پیامی، با ستایش از کارنامه شهید وحدت ملی، بر حمایت خویش را از موضع تیم ثبات و همگرایی در پیوند به نتایج تقلبی انتخابات تأکید نمود.

آقای سید منصور نادری در پیام خود تصریح نمود که سرنوشت مردم کشور از راه انتخابات شفاف و عاری از تقلب می گذرد و هر نوع خیانت به آرا و اراده مردم مردود بوده و پذیرفتنی نیست.

از سوی هم، قرار است محمداشرف غنی که در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری، از سوی کمیسیون مستقل انتخابات برنده اعلام شده است، روز دوشنبه، نوزدهم حوت، سوگند یاد کند.

عبدالله: کودتای انتخاباتی به هیچ صورتی مورد پذیرش نیست

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد