عدم-هماهنگی-ادارات،-مشکل-عمده-ولسوالی‌های-کابل

رییس جمهوری غنی خطاب به والی و ولسوالان ولایت کابل گفت که مشکل عمده در ولسوالی‌ها، عدم هماهنگی ادارات است و باید دراین زمینه تفکیک واضح به‌وجود آید.

به گزارش افغان نیوز: محمداشرف غنی، رئیس‌جمهور کشور در دیدار با ولسوالان کابل روی مشکلات امنیتی، دستاوردها، اصلاحات، آتش‌بس و روند صلح، صحبت کرد.

ولسوالان ۱۴ولسوالی کابل به گونۀ جداگانه مشکلات و پیشنهادات خویش را درخصوص بهبود وضعیت امنیتی، حضور افراد مسلح غیر مسئول، افزایش نیروهای امنیتی در برخی ولسوالی‌های کابل، بیکاری، تعمیر برای مکاتب، افزایش پروژه‌های انکشافی، نبود تسهیلات صحی و سرک‌های پخته و غصب زمین از سوی زورمندان، با رئیس‌جمهور مطرح ساختند.

رئیس‌جمهورغنی خطاب به والی و ولسوالان کابل گفت: مشکل عمده در ولسوالی‌ها، عدم هماهنگی ادارات است و باید دراین زمینه تفکیک واضح به‌وجود آید.

وی با اشاره به پولیس غیر مسلکی در ولسوالی‌ها، به رئیس ادارۀ مستقل ارگان‌های محلی، رئیس عمومی ادارۀ امور ریاست‌جمهوری و والی کابل هدایت‌داد تا به منظور بهبود هماهنگی در ادارات واحدهای سومی، طرح همه‌جانبه را آماده کنند.

آقای غنی به ولسوالان کابل هدایت‌داد تا شوراهای مردمی را در ولسوالی‌ها ایجاد نمایند و هم‌چنان به‌خاطر کاهش بیکاری و مهار آب‌ها در مشوره با مردم محل، یک طرح را آماده کنند و به ریاست‌جمهوری بسپارند.

وی به‌منظور بهبود بیشتر وضعیت امنیتی ولسوالی‌های کابل، به مسئولین امنیتی مربوطه هدایت‌داد تا مشترکاً طرح امنیتی را ترتیب نمایند و تأکید کرد که با غاصبین برخورد جدی صورت گیرد.

اشرف غنی، در اخیر جلسه به والی کابل هدایت‌داد که فهرست مکاتب ولسوالی‌ها را ترتیب کنند تا در دوسال آینده، در لیست ایجاد ۶۰۰۰ مکتب با استفاده از صنعت قطعات پیش‌ساخت، شامل گردند.

 

عدم هماهنگی ادارات، مشکل عمده ولسوالی‌های کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد