عطا-محمد-نور-غنی-بالاتر-از-توانش-وعده-می-دهد

رییس اجرایی جمعیت اسلامی در واکنش به حمله انتحاری در هوتل شهر دبی، در جاده‌ی فیض محمد کاتب واقع در حوزه ششم امنیتی کابل، گفت که وعده‌های کمپاینی‌ رییس جمهور غنی به مراتب بزرگتر از توان آن است.

به گزارش افغان نیوز: عطا محمد نور، رییس اجرایی جمعیت اسلامی در پیوند به حمله تروریستی شب گذشته در کابل گفته است که حمله بر یک محفل عروسی در یکی از هوتل‌های شهر کابل از فجیع‌ترین و خونبارترین حملاتی است که بر یک مراسم خوشی مردم صورت می‌گیرد.

وی افزوده است؛ از آن طرف تأسف‌آور است كه حكومت آن قدر درگير تجليل كردن‌هاى گزاف و غير ضروری است كه تأمين امنيت جان مردم را كه از نخستين مسئوليت‌هايش است فراموش كرده است.

آقای نور تصریح نموده است: حکومتی که توان تأمین امنیت شهروندان کشورش را ندارد، وعده‌های کمپاینی‌اش به مراتب بزرگتر از توان رییس آن است.

به گفته وی: این رویداد نشان دهنده عمق شماتت دشمنان ماست که حتا به خوشی‌های مردم هم رحم نمی‌کنند.

این چهره سیاسی کشور اظهار داشت: من خود را در غم از دست دادن عزیزان ما در این رویداد شریک می‌دانم، برای شهدا بهشت برین، به خانواده‌های شان صبر و به مجروحان شفای عاجل تمنا دارم.

با این حال، ارگ ریاست جمهوری، ریاست اجراییه، وزارت خارجه و اتحادیه اروپا در افغانستان این حمله را «محکوم» کرده‌اند.

این در حالی است که رویداد خونین شب گذشته حوالی ساعت ۱۰:۴۰ شنبه شب، ۲۶ اسد در سالون عروسی «کابل دبی» در مربوطات حوزه ششم امنیتی شهر کابل رخ داد که براساس آخرین آمار ارائه شده از سوی نهادهای امنیتی، در نتیجه این انفجار ۶۳ تن کشته و ۱۸۲ نفر دیگر زخمی شدند.

عطا محمد نور: غنی بالاتر از توانش وعده می دهد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد