علی-پور-حاضرم-به-مراجع-عدلی-پاسخ-ارائه-نمایم

قوماندان عبدالغنی مشهور به علی پور طی یک تعهد نامه گفته است که هرگاه کدام ادعای از طرف مردم بالای بنده وجود داشته باشد، حاضر هستم به مراجع عدلی و قضائی پاسخ ارایه نمایم.

به گزارش افغان نیوز: در تعهد نامه عبدالغنی علی پور معروف به قوماندان "شمشیر" آمده است که انسان از سهو و خطا فارغ نیست، در صورتیکه کدام اشتباه نموده باشم، امیدوارم مقامات جمهوری اسلامی افغانستان مورد عفو قرار دهند.

تمام سلاح، مهمات و تجهیزات نظامی که نزدم موجود است، حاضرم در چوکات دولت راجستر نمایم و یا به دولت رسما تحویل نمایم.

در صورتیکه دولت و نیروهای امنیتی و دفاعی لازم ببیند، حاضرم به حیث یک سرباز در چوکات دولتی مقابل دشمنان وطن و عزت افغانستان از حاکمیت ملی دفاع نمایم.

هرگاه مقامات دولتی و امنیتی لازم ببینند حاضرم در کابل باقی بمانم و جهت تحقیقات مزید و روشن شدن اتهامات، روزمره به مراجع ذیربط دولتی حاضر گردم.

تمام قوانین و اصول دولتی را احترام گذاشته و از اصول و منافع علیای کشور حمایت و دفاع نمایم.

حاضر هستم با ضمانت بزرگان و موسفیدان تا تکمیل شدن تمام مراحل قانونی تحقیقات در کابل در یک مکان مناسب بودوباش اختیار نموده و روزمره به ارگانهای امنیتی جهت پاسخ گویی مراجمعه نمایم.

هرگاه کدام ادعایی از طرف مردم بالای بنده وجود داشته باشد، حاضر هستم به مراجع عدلی و قضائی پاسخ ارایه نمایم. تازمانیکه ادعا ها و الزامات وارده بر طرف میگردد، در اجتماعات و گردهمایی ها اشتراک نکرده تا باعث بروز احساسات و تحرکات غیر ضروری مردم نگردد.

این درحالی است که ریاست عمومی امنیت ملی اعلام کرده که عبدالغنی علی‌پور مشهور به قوماندان شمشیر، به دلیل فعالیت های غیر قانونی مانند باج‌گیری از زمین‌داران، تجار و شرکت های خصوصی بازداشت شده است.

اما پس از بازداشت وی، بخشی زیادی از شهروندان کشور در ولایت های غزنی، کابل، بلخ، بامیان و دایکندی دست به تظاهرات گسترده زدند.

مظاهره کنندگان می گویند؛ علی پور هرگز سزاوار قید و بند نیست، بلکه به عنوان یک نیروی کمکی به همراه پولیس و اردو بر ضد دشمنان این مردم جنگیده است و باید مورد حمایت و یاری قرار گیرد.

علی پور: حاضرم به مراجع عدلی پاسخ ارائه نمایم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد