عمرحکومت-وحدت-ملی-۵-سال-است-حلقاتی-در-پی-تضعیف-حکومت-هستند

ریاست اجراییه حکومت وحدت ملی می گوید: این حکومت بر اساس رای مردم برای ۵ سال به وجود آمده است و تا تطبیق کامل وعده ها این حکومت ادامه خواهد داشت.

به گزارش آژانس افغان خبر: داکتر عبدالله عبدالله ، رییس اجراییه کشور امروز دو شنبه ( ۱۵ سنبله) در جلسه شورای ویزان در حضور رسانه ها عمر حکومت وحدت ملی را ۵ سال اعلام کرد و با مردم عهد دوباره جهت جبران تمامی کمی و  کاستی های حکومت وحدت ملی دردو سال گذشته بست.

ریاست اجراییه تاکید کرد رای مردم باعث ایجاد حکومت وحدت ملی شده است و وظیفه وجدانی و ایمانی ما است تا به تمامی وعده های داده شده جامه عمل بپوشانیم.

آقای عبدالله تصریح نمود که عده ای به نام  دانشمند که از مردم در پارلمان نمایندگی می کنند مسایل زبانی و قومی به میان آورده؛ نفاق، تفرقه و تبعیض را دامن می زنند.

وی خاطر نشان ساخت این نمایندگان به برانگیختن این مسایل می خواهند حکومت وحدت ملی را زیر سوال برده از  خلاها سوء استفاده نمایند.

رییس اجراییه هشدار داد به هیچ کس اجازه نمی دهد حتی یک قدم از خاک این وطن سوء استفاده کرده و به بخواهد در این کشور مشکل ایجاد کند.

او از تمامی مسٔولان وزارت خانه ها در حضور رسانه ها خواست تا مسٔولیتی که بر عهده دارند صادقانه اجرا کرده و در سه سال آینده در امور مربوطه طوری تغییر بیاورند که خود احساس کنند تغییر  به وجود آمده است.

وی با اشاره به کوتاهی های حکومت اضافه کرد دوسال گذشته حکومت وحدت ملی برای تحقق وعده ها برای سه سال آینده درس عبرتی است.

آقای عبدالله همچنان از وزرا خواهان کنار گذاشتن مسایل  شخصی و قومی در امور تعهدات خود به حکومت شد و گفت هیچ گاه از تعهدی که به ما کرده اید سرپیچی نکرده و هدف تان که برآوره سازی توقع مردم است را دنبال نمایید.

رییس اجراییه به عدم برگزاری اتنخابات پارلمانی اشاره کرده گفت عدم برگزاری این انتخابات به دلیل شرایط امنیتی و عدم اصلاحات انتخاباتی بوده است.

او تعهد سپرد که سه سال آینده  حکومت وحدت ملی تهداب اصلی حکومت را شکل میدهد.

عمرحکومت وحدت ملی ۵ سال است/ حلقاتی در پی تضعیف حکومت هستند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد