عناصر-دولتی-در-تلاش-حفظ-قدرت-و-جمع-آوری-ثروت-هستند

عبدالروف ابراهیمی رئیس مجلس نمایندگان بیان میکند عناصری در درون دولت وجود دارند که منافع شخصی را بر منافع ملی ترجیح داده، به دنبال حفظ قدرت و جمع آوری ثروت هستند.

به گزارش افغان نیوز: عبدالروف ابراهیمی رئیس مجلس نمایندگان امروز شنبه (9ثور) در مراسم بزرگداشت از بیست و پنجمین سالروز پیروزی مردم افغانستان بیان کرد با آنکه در دوران جهاد همه به منافع ملی و جمعی می اندیشیدند اما اکنون شماری دولت داران به دنبال منافع شخصی شان هستند.

او گفت که عناصری در درون دولت، افکار حفظ قدرت، جمع آوری ثروت، اعمال نفوذ شخصی و منابع شخصی و گروهی را در سر دارند.

ابراهیمی این عناصر را مشکل اصلی در برابری دومین پیروزی مردم افغانستان میداند و میگوید که باید علیه این افراد صادقانه و با تعهد عمل شود.

وی گفت که این افراد برای حفظ مقام و منفعت شخصی شان با گروه های مخالف مسلح مدارا خواهند کرد تا دست نظام از آنها کوتاه شود، اما نیاز است تا برای عزت و سربلندی نیاکان ما به صورت جدی علیه آنها مبارزه نماییم.

رئیس مجلس نمایندگان یاد آور شد که پس از پیروزی هشت ثور دشمنان افغانستان با دسیسه های تازه و از جهت دیگر علیه مردم افغانستان جنگ را آغاز کردند و انی جنگ تا کنون ادامه دارد.

اما وی میگوید که برای پیروزی ما جامعه جهانی را در کنار خود داریم که افغانستان را حمایت مادی و معنوی میکند و بر این اساس باید در برابر دشمنان مان پیروز شویم.

ابراهیمی تاکید دارد که تروریستان باید بدون هیچ مدارا به صورت بی رحمانه سرکوب شود، اما کسانی که خواستار صلح هستند، به آنها پیشنهاد صلح داده شود.

وی صلح را کوتاه ترین راه برای پیروزی میداند و میگوید که شکست دشمنان داخلی و خارجی از این طریق به ساده گی و در فرصت کم میسر است.

 

 

عناصر دولتی در تلاش حفظ قدرت و جمع آوری ثروت هستند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد