غنی-از-حمایت-دولت-به-هیات-مذاکره-کنندۀ-اطمینان-داد

رئیس جمهور غنی خطاب به هیات مذاکره کننده، گفت که دولت و ملت از شما حمایت می‌نمایند و توقع دارند در روشنایی قانون اساسی به مذاکره بپردازید.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رئیس جمهور کشور عصر دیروز با رئیس و اعضای هیات مذاکره کنندۀ دولت که قرار است به زودی جهت اشتراک در دور دوم مذاکرات صلح عازم دوحه پایتخت قطر شوند، دیدار کرد.
 محمد معصوم ستانکزی، رییس هیات مذاکره کننده گفت که هیات خواست‌ها و دیدگاه‌های اقشار مختلف به شمول نمایندگان مردم در شورای ملی و نمایندگان زنان، جوانان و جامعه مدنی را در خصوص صلح شنیدیم تا در روشنایی دیدگاه و آرمان های آنان در دور دوم مذکرات، نمایندگی بهتر نماییم.
رئیس جمهور غنی از نمایندگی خوب هیات مذاکره کنندۀ جمهوری اسلامی افغانستان در دور اول مذاکرات صلح در دوحه، قدردانی کرد.
وی افزود که دیدگاه‌ها و نظریات اقشار مختلف مردم افغانستان، مشوره های لویه جرگه مشورتی صلح و قانون اساسی، حدود صلاحیت ها و اجندای شما را تعیین می کند.
آقای غنی خطاب به هیات مذاکره کننده، گفت که دولت و مردم افغانستان از شما حمایت می نمایند و توقع دارند در روشنایی قانون اساسی و دیدگاه های مردم افغانستان به مذاکره بپردازید، تا این مذاکرات به موفقیت بیانجامد.
اشرف غنی ضمن اینکه از تجارب موفق بین المللی در مذاکرات صلح یادآوری نمود، از حمایت کامل دولت به هیات مذاکره کنندۀ صلح اطمینان داد و برای شان در دور جدید مذاکرات صلح، آرزوی موفقیت کرد.

در اخیر این دیدار، هیات مذاکره کنندۀ صلح از نظریات و تجارب رئیس جمهور در خصوص صلح قدردانی نموده، گفتند که این دیدگاه ها و تجارب، رهنمود خوبی برای ما در دور دوم مذاکرات خواهد بود.

غنی از حمایت دولت به هیات مذاکره کنندۀ اطمینان داد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد