غنی-از-همکاری-مردم-با-نیروهای-امنیتی-ستایش-کرد

جلسۀ سرقوماندانی اعلی قوای مسلح تحت ریاست محمد اشرف غنی از همکاری همه جانبه مردم با نیروهای امنیتی در ولسوالی های ارزگان خاص، مالستان و جاغوری، ستایش بعمل آورد.

به گزارش افغان نیوز: در این جلسه، وضعیت عمومی امنیتی ولسوالی خاص ارزگان، ولسوالی های مالستان و جاغوری ولایت غزنی، ولسوالی قلعه کاه ولایت فراه و ولسوالی چهارسدۀ ولایت غور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 جلسه به مسئولین ارگان های امنیتی و دفاعی کشور هدایت داد تا یک تصویر و پلان واضح امنیتی در رابطه به ولسوالی های متذکره ارائه نموده و اقدامات عاجل و به موقع را برای رفع تهدیدات و تامین امنیت انجام دهند.

همچنان در این جلسه ماموریت حمایت قاطع از حمایت های هوایی در ولسوالی های متذکره اطمینان دادند و جلسه از روحیۀ عالی و همکاری همه جانبه مردم با نیروهای امنیتی در ولسوالی های یاد شده، ستایش بعمل آورد.

قابل ذکر است که در جلسۀ سرقوماندانی اعلی قوای مسلح در خصوص اکمالات قول اردوهای ۲۰۵، ۲۰۷ و ۲۱۵ و همچنان امنیت مسیر شاهراه نمبر یک میدان وردک- زابل نیز بحث صورت گرفت.

این درحالی است که از چندی به این سو طالبان مسلح بر ولسوالی های ارزگان خاص، مالستان و جاغوری حمله نموده اند و شماری از نیروهای ملکی و نظامی نیز کشته شده اند و اکنون نیروهای امنیتی برای کنترول وضعیت به ولسوالی جاغوری ولایت غزنی رسیده اند.

غنی از همکاری مردم با نیروهای امنیتی ستایش کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد