غنی-اصلاحات-ادامه-خواهد-داشت

رییس جمهور غنی در مراسم تجلیل از نوروز گفت: . من بالای تمام مردم افغانستان صدا میکنم تا در انتخابات فعالانه سهم بگیرند. ملت بالای اصلاحات اجماع دارد و اصلاحات همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش افغان نیوز: سخنان رییس جمهور غنی در مراسم تجلیل از نوروز 1397: در سال جدید کارهای بزرگ انجام خواهد شد و امید است موجب رفاه، صلح و پیشرفت کشور گردد. آخرین جلسۀ سال ۱۳۹۶ روی امر مهم، برگزاری انتخابات شورای ملی به شکل شفاف و مسئولانه در سراسر کشور ، دایر گردید.

در این سال با تمام اقشار افغانستان، علمای کرام، احزاب سیاسی، نهادهای جامعه مدنی و شبکه های زنان دیدارهای خواهیم داشت و تلاش بر این خواهیم کرد تا از هر نوع دخالت در روند انتخابات جلوگیري صورت گیرد. من بالای تمام مردم افغانستان صدا میکنم تا در انتخابات فعالانه سهم بگیرند. ملت بالای اصلاحات اجماع دارد. اصلاحات همچنان ادامه خواهد داشت، شما دیروز شاهد انتقال قوماندانی نظم عامه از وزارت داخله به وزات دفاع ملی بودید. این یک اقدام مهم برای ایجاد قومانده واحد و اصلاحات در نهادهای امنیتی و دفاعی می باشد. تقویه پولیس یک وظیفه سرتاسری تمام قوای امنیتی و دفاعی افغانستان است، اما بعد از این توجه جدی پولیس روی حاکمیت قانون، جلوگیری از غصب و فساد و حمایت کامل از مصئونیت جان و مال تمام هموطنان عزیز افغانستان، خواهد بود. اصلاحات در نیروهای امنیتی و دفاعی به صورت خوب جریان دارد و در سال ۱۳۹۷ ثمره و نتایج آن را خواهید دید. همچنان اصلاحات در بخش ملکی ادامه خواهد داشت، اداره روز به روز شفاف تر خواهد شد. استخدام ها به صورت شفاف از طریق کمیسیون مستقل خدمات ملکی و اصلاحات اداری صورت خواهد گرفت، و هر افغان باید اطمینان داشته باشد که اساس استخدام در اداره کفایت می باشد. در این سال شاهد پیاده شدن پروژه های بزرگ و حیاتی خواهیم بود. همکاری منطقوی که اصل سیاست خارجی ما را تشکیل داده، نتایج اش روز به روز برای ملت افغانستان روشن خواهد شد. آینده یک افغانستان مصئون در یک منطقه با ثبات آسیا است و تغییر بنیادی آسیا شرایط را بهتر خواهد کرد. محمداشرف غنی رئیس‌جمهوری اسلامی افغانستان، قبل از ظهر امروز به مناسبت فرارسیدن سال جدید هجری خورشیدی، یک اصله نهال را در صحن ارگ ریاست‌جمهوری غرس نمود و حلول سال نو را به همه هم‌وطنان تبریک گفت.

غنی: اصلاحات ادامه خواهد داشت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد