غنی-امتیازات-درجه-اول-در-سال-جاری-به-پکتیا-داده-می-شود

محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور طی صحبتی، به جوانان پکتیا اطمینان داد که تمام امتیازات درجه اول در سال جاری به این ولایت داده می شود.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رئیس‌جمهور کشور با شماری از جوانان، فعالان مدنی و اجتماعی ولایت پکتیا در قصر سلام خانۀ ارگ دیدار کرد.

آقای غنی به وزارت خانه ها و ادارات هدایت داد که تشکیلات ولایت درجه اول را به پکتیا بدهند.

وی افزود که برعلاوۀ کامپلکس اداری ولایت پکتیا، در آیندۀ نزدیک کار اعمار بند مچغلو، سرک ها و سایر پروژه های انکشافی آغاز می گردد و مردم باید از این پروژه ها نظارت دقیق نمایند و برعلاوۀ ایجاد فابریکۀ پروسس جلغوزه در ولایت پکتیا، دو سردخانه نیز اعمار می شود.

رئیس جمهور غنی به وزارت زراعت و مالداری هدایت داد که تمام امور پروسس جلغوزه در ولایت پکتیا انجام دهد. وی خطاب به جوانان گفت که پیمان ما و شما، پیمان قلب ها، فکرها و آینده است و هدف من پایان بخشیدن به بحران ۴۰ ساله می باشد، زیرا ما گذشته را فراموش و خواهان ساختن آینده هستیم.

آقای غنی خاطرنشان کرد که ما از پاکستان ختم جنگ اعلام ناشده و تحمل افغانستان را منحیث یک کشور مستقل و با ثبات می خواهیم، زیرا افغانستان با ثبات به شمول پاکستان به منفعت منطقه و جهان است.

وی افزود که بدون همکاری های منطقوی، رشد اقتصادی پاکستان ناممکن است، ما بدون این کشور هم می توانیم به هند برسیم، اما آنان بدون افغانستان نمی توانند به آسیای میانه دسترسی پیدا کنند.

اشرف غنی گفت که ما ارزش و نعمت صلح را می دانیم، اما باید برای قیمت صلح به اجماع ملی برسیم و باید در این بخش به تمام نگرانی های مردم پاسخ اساسی بدهیم.

وی در اخیر سخنانش گفت که در خصوص صلح اجماع بین المللی، منطقوی و کشورهای اسلامی به وجود آمده است و در عرصه صلح ضرورت به اجازه کسی نداریم، زیرا خواست اساسی مردم و اولویت مهم ماست.

غنی: امتیازات درجه اول در سال جاری به پکتیا داده می شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد