غنی-با-سفیر-چین-در-افغانستان-ملاقات-تودیعی-نمود

محمداشرف غنی رئیس‌جمهوری اسلامی افغانستان با لیو جنسانگ سفیر جمهوری مردم چین در کابل، ملاقات تودیعی کرد.

به گزارش افغان نیوز: در این ملاقات‌ که در ارگ ریاست‌جمهوری انجام شد، ابتدا فرمان رئیس‌جمهور غنی در رابطه به تفویض مدال غازی میرمسجدی خان به آقای لیو جنسانگ سفیر جمهوری مردم چین در افغانستان، توسط اسدالله غضنفر مشاور فرهنگی ریاست جمهوری، قرائت گردید.

در این فرمان آمده است: "آقای لیوجنسانگ در دورۀ ماموریت‌اش برای تحکیم و توسعۀ روابط و افزایش هرچه بیشتر اعتماد میان دو کشور، همچنان در جلب، تنظیم و رسانیدن کمک‌ها برای افغانستان تلاش نموده و در انجام وظایف مربوطه از خود توانایی‌های خوبی نشان داده است".

رئیس‌جمهور غنی ضمن ابراز امتنان از همکاری‌های جمهوری مردم چین در بخش‌های مختلف با افغانستان، به پاس تلاش‌های خستگی‌ناپذیر آقای لیوجنسانگ در زمینه تحکیم هرچه بیشتر روابط و توسعه مناسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی میان افغانستان و چین، مدال متذکره را به وی تفویض نمود.

در مقابل سفیر جمهوری مردم چین ضمن ابراز امتنان از رئیس جمهور بخاطر تفویض مدال غازی میر مسجدی خان، گفت که کشورش از پروسه صلح به رهبری و مالکیت جمهوری اسلامی افغانستان حمایت می کند و از تلاش‌های رئیس‌جمهور غنی در راستای ختم جنگ، تامین صلح و ثبات، رشد اقتصادی و بازسازی، ستایش نمود.

غنی با سفیر چین در افغانستان ملاقات تودیعی نمود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد