غنی-بحران-های-موجود-باید-با-تدبیر-کامل-مدیریت-شوند

رییس جمهور غنی در دیدار با هیات اداری ولسی جرگه گفت که بحران های موجود باید با تدبیر کامل مدیریت گردند و از فرصت ها برای ثبات، پیشرفت و رفاه کشور و هموطنان، استفادۀ اعظمی صورت گیرد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، شام دیروز با میررحمان رحمانی رئیس و هیات اداری ولسی جرگه در قصر سلام خانه، دیدار کرد.

رئیس و هیات اداری ولسی جرگه گفتند که در این مرحله حساس کشور که هموطنان ما از شیوع ویروس کرونا و سرنوشت نامعلوم پروسۀ صلح نگران اند، امیدواریم که اختلافات سیاسی به صورت معقول حل گردد و تمام سیاسیون برای پیشرفت کشور و رفاه مردم مشترکاً کار و تلاش نمایند.

اشرف غنی، انتخاب هیات اداری ولسی جرگه را تبریک عرض نمود و هماهنگی، همکاری و احترام متقابل میان قوای سه گانه را حتمی خواند.

رئیس جمهور کشور گفت، پس از آن که اولین واقعه مثبت کرونا در کشور ثبت گردید، ده ها جلسه به هدف مبارزه با این ویروس و مصئونیت هموطنان، دائر گردید و هنوز هم تمرکز و کار در این راستا جریان دارد.

آقای غنی تصریح کرد که موضوع صلح باید جدی گرفته شود، تا به صلح باعزت و پایدار که خواست مردم ماست، برسیم و جنگ چهل ساله در کشور به شکل اساسی به پایان برسد.

رئیس جمهور کشور در اخیر سخنانش گفت که در کابینۀ آینده تمام هموطنان ما خود را خواهند دید، برای شخصیت های علمی و سیاسی مطرح کشور بر اساس اهلیت و کفایت زمینه خدمت فراهم خواهد گردید.

وی افزود که بحران های موجوده باید با تدبیر کامل مدیریت گردند و از فرصت ها برای ثبات، پیشرفت و رفاه کشور و هموطنان، استفادۀ اعظمی صورت گیرد.

این درحالی  است که محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، عصر دیروز با حامد کرزی، استاد عبد رب الرسول سیاف، محمد یونس قانونی و استاد کریم خلیلی نیز دیدار کرد.

غنی: بحران های موجود باید با تدبیر کامل مدیریت شوند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد