غنی-به-برگزاری-انتخابات-شفاف-متعهد-هستیم

رییس جمهور غنی در دیدار با شماری از بزرگان و نمایندگان احزاب سیاسی گفت که انتخابات شفاف، سرتاسری و عادلانه، خواست مردم ما بوده و حکومت با همکاری مشترک در راستای برگزاری آن، متعهد می باشد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور، با شماری از بزرگان و نمایندگان احزاب سیاسی طی نشستی در رابطه به پروسۀ ملی انتخابات، گفت؛ که انتخابات شفاف، سرتاسری و عادلانه، خواست مردم ما است و حکومت با همکاری مشترک احزاب سیاسی در راستای برگزاری انتخابات شفاف و سرتاسری متعهد می باشد. وی همچنان از احزاب سیاسی و مردم خواست تا در نظارت از پروسۀ ملی انتخابات، سهم فعال بگیرند.

رئیس جمهور کشور ضمن تاکید بر برگزاری انتخابات در زمان معینۀ آن، از بزرگان و نمایندگان احزاب سیاسی تقاضا نمود تا نمایندۀ فعال خویش را همراه با طرح های عملی به منظور اشتراک در نشست های هماهنگی در خصوص انتخابات، معرفی نمایند.

وی افزود که جوانب حقوقی مربوط به انتخابات که در پیشنهادات تان از آن یادآوری گردیده بودید، بعد از تعبیر حقوقی نهادهای مربوطه، روشن و نتایج آن با شما شریک خواهد شد.

آقای غنی از دیدگاه مشترک و پیشنهادات بزرگان و نمایندگان احزاب سیاسی در رابطه به انتخابات، استقبال کرد و احزاب سیاسی افغانستان را بخاطر اینکه در مسایل مهم ملی با تفاهم مشترک بحث می کنند، مورد ستایش قرار داد.

غنی: به برگزاری انتخابات شفاف متعهد هستیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد