غنی-به-حیث-سرقوماندان-اعلی-حاضرم-سر-بدهم

رییس جمهور غنی در دیدار با نیروهای قول اردوی ۲۰۵ اتل در ولایت قندهار اعلام کرده که منحیث سرقوماندان اعلی سر می دهم، اما همراهی شما را رها نخواهم کرد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور در دیدار با نیروهای های قول اردوی ۲۰۵ اتل در قندهار بر حمایت قاطع تاکید کرده و افزوده است که “منحیث سرقوماندان اعلی سر می دهم، اما همراهی شما را رها نخواهم کرد”. وی افزود؛ آنانی که خیال می کنند اردوی ملی افغانستان منحل و هلیکوپترها را به قیمت آهن پاره بالای دیگران به فروش می رسانند، صد بار دیگر فکر کنند.

رییس جمهوری غنی در ادامه تصریح کرده که به منظور آشنایی به تکنالوژی جدید، در آموزش های حرفه ای نیروهای امنیتی تغییر اساسی رونما می گردد.

آقای غنی همچنان به مسئولین ارگان های امنیتی و دفاعی هدایت داده که مشکلات موجود در عرصه اکمالات، امتیازات و حقوق سربازان را به گونه اساسی حل نمایند.

وی گفته که برای کاهش تلفات سربازان باید اقدامات لازم صورت گیرد و پول صرفه جویی شده به خانواده های شهدای قوای امنیتی و دفاعی داده خواهد شد.

اشرف غنی در مورد صلح نیر گفته است که” شما ثابت ساختید که با گذشت هر روز قوی می شوید و صلح را هم به برکت شما می آوریم و با برقراری آن، نقش شما بیشتر و مستحکم تر می گردد.”

این درحالی است که زلمی خلیلزاد، نماینده ویژه ایالت متحده امریکا در راس یک هیات امریکایی از 13 روز به این طرف در دوحه پایتخت قطر سرگرم مذاکره فشرده با نمایندگان طالبان می باشد.

غنی: به حیث سرقوماندان اعلی حاضرم سر بدهم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد