غنی-به-دنبال-یک-دیدگاه-واحد-در-مذاکرات-صلح

رئیس جمهور غنی به منظور دستیابی به یک موقف واحد در روند گفتگوهای صلح با شماری از شخصیت های سیاسی و جهادی کشور دیدار نمود.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رئیس جمهور کشور روز گذشته با حامد کرزی رئیس جمهور پیشین، استاد عبدرب الرسول سیاف شخصیت جهادی کشور، استاد سرور  دانش معاون دوم ریاست جمهوری، عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه و استاد محمد کریم خلیلی رئیس شورای عالی صلح دیدار کرد.

در این دیدار، شخصیت های نامبرده در رابطه به این که از جریان ها، اقشار و واقعیت های نوین افغانستان در پروسه صلح نمایندگی بهتر صورت گیرد، مشوره های شان را ارائه کردند.

در اعلامیه ارگ ریاست جمهور آمده است که مشورت های متذکره به‌خاطر این است که تلاش های متعدد به منظور دستیابی به صلح، به یک موقف واحد در روند گفتگوها مبدل گردد.

این درحالی است که جنرال عبدالرشید دوستم، معاون اول ریاست جمهوری که روز گذشته وارد شمال افغانستان شده بود، طی یک گردهمایی در ولایت بلخ گفت؛ به زودی یک شورا که در آن رهبران بانفوذ، فعالان مدنی و زنان نیز شامل اند، تشکیل می‌شود و رئیس جمهورغنی در مورد آن با او صحبت کرده و گفته است که باید به زودی از شمال برگردد.

غنی به دنبال یک دیدگاه واحد در مذاکرات صلح

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد