غنی-توجه-به-بهبود-حکومتداری-محلی-افزایش-می-یابد

رئیس جمهور کشور گفت که توجه به بهبود حکومتداری محلی افزایش می یابد و در ولسوالی ها در کنار مساجد، کمپلکس های اداری و تاسیسات دیگر نیز ساخته می شود.

به گزارش افغان نیوز: محمداشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، ظهر دیروز با اعضای شورای هماهنگی شوراهای ولایتی در قصر چهارچنار ارگ دیدار نمود.

در این دیدار، ابتدا عطامحمد حق‌بیان رئیس شورای ولایتی زابل و غلام بهاوالدین جیلانی رئیس شورای ولایتی پروان، به نمایندگی از دیگران صحبت کردند و از برنامه‌های حکومت، انتخابات ریاست جمهوری و برنامۀ صلح رئیس جمهور، حمایت نمودند.

آنان تصریح‌کردند که برای تحکیم نظام، تامین امنیت و ثبات، حاکمیت قانون و حل مشکلات مردم همواره تلاش نموده اند و در این راستا، آمادۀ هرگونه قربانی می باشند.

رئیس جمهور غنی تغییر نسلی و نقش فعال زنان را در شوراهای ولایتی به آنان تبریک گفت و به مسئولین مربوطه هدایت داد تا به مصئونیت و امنیت وکلا توجه نمایند.

وی بر رسیدگی به مشکلات مردم تاکید ورزید و گفت که ۸۲ تن وکلای که استعفا کرده اند، دوباره به وظایف شان برخواهند گشت، اما مشروط بر این که مشکل قانونی وجود نداشته باشد.

آقای غنی گفت که توجه به بهبود حکومتداری محلی افزایش می یابد و در ولسوالی ها در کنار مساجد، کمپلکس های اداری و تاسیسات دیگر نیز ساخته می شود. وی افزود که در بخش پروژه ها و انکشاف در ولایات باید تحرک و مدیریت موثر ایجاد گردد.

غنی: توجه به بهبود حکومتداری محلی افزایش می یابد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد