غنی-خطاب-به-جوانان-پروان-اجازه-ندهید-فکرتان-اختطاف-شود

رئیس جمهور غنی در دیدار با جوانان و نمایندگان جامعۀ مدنی پروان گفت: هر کسیکه افغانستان را به تفرقه می برد، در حقیقت به کشور خیانت کرده است؛ بنابراین اجازه ندهید فکرتان اختطاف شود.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور از جوانان ولایت پروان به خاطر سهم گیری فعال شان در صفوف نیروهای امنیتی و دفاعی کشور تشکر کرده گفت؛ پروان در جملۀ چهار ولایت کشور است که بیشترین جوانان اش در زیر عَلَم مبارک اردوی ملی و پولیس ملی فعالیت دارند.

وی ضمن اینکه از مردم ولایت پروان به خاطر ایجاد فضای امن در این ولایت تشکر کرد، گفت که ضرورت است تا ما از زبان تهدید، کشتن  و دشنام به زبان احترام به همدیگر برویم.

رئیس جمهور کشور گفت که ما می خواهیم افغانستان را به چهارراه آسیا مبدل سازیم و ما موقعیت ترانزیتی پروان را زنده می سازیم.

آقای غنی پیشنهادات جوانان پروان را در خصوص اهدای زمین به فدراسیون فوتبال آن ولایت مورد تایید قرار داده گفت که برعلاوۀ آن ده میلیون افغانی به خاطر رونق ورزش در ولایت پروان اهدا می کنیم.

غنی  گفت که روی بهتر شدن کیفیت تحصیلات عالی کشور کار جریان دارد و پوهنتون های کشور به انترنت وصل می شوند.

رئیس جمهور بر اتفاق و وحدت تاکید کرده، گفت که اگر شما نسل جوان اتفاق و وحدت داشته باشید، در این اتفاق و اتحاد، ختم بحران افغانستان خواهد بود.

وی خطاب به جوانان گفت که اجازه ندهید فکرتان اختطاف شود و هر کسیکه افغانستان را به تفرقه می برد، در حقیقت به کشور خیانت کرده است.

رئیس جمهور گفت که صلح یک ضرورت است و در این رابطه اجماع وجود دارد و صلح ان‌شاالله می آید. وی تاکید کرد که صلح مربوط یک قوم و یک ولایت نیست، بلکه مربوط تمام افغانستان است.

اشرف غنی در اخیر سخنانش تصریح نمود که مردم افغانستان فرد محور نیستند، بلکه نظام محور می باشند. بنابراین خواست ما از جوانان و اعضای جامعه مدنی این است که در انتخابات ولسی جرگه سهم فعال بگیرند و انتخابات ریاست جمهوری را نیز به موفقیت برسانند.

غنی خطاب به جوانان پروان: اجازه ندهید فکرتان اختطاف شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد